Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. július 25., péntek

Pénteki jelentés (10)

A héten csak pár napot hímezgettem. Hétvégén még ugye az RR kendőmet csináltam ezerrel, hogy teljesen készen juttathassam el Mariannhoz. Aztán ezen a héten csak csapongtam. Valahogy mindent csináltam volna és semmihez sem volt kedvem. Így aztán úgy hímeztem, hogy közben valami másra vágytam folyton. Így történt, hogy betáraztam az ősztündér cérnáit. Előbb csak nézegettem a mintát, aztán átváltottam a fonalakat anchorról dmc-re. Aztán kiválogattam, tasakba rendeztem őket. Mivel több anchor szín nem szerepelt a váltóban, vagy olyan dmc színt rendelt hozzá, ami másiknál már szerepelt, így azokat megveszem anchorban (asszem mindössze 4 db). Végül csak azért nem kezdtem el, mert ecrü 16-os aidara kéne csinálni. Ma már passzolom, hogy honnan szedtem az öteletet, de nagy betűkkel fel van vésve a leszámolómintámra. Naná, hogy ki akartam magam cselezni, így aztán az uram elé teregettem az anyaggyűjteményem, hogy melyik hímzővászon lenne a legmegfelelőbb. Mondta, hogy ő arra lenne legjobban kíváncsi, amit a minta ír. Volt fehér 16-osom. Megmutattam neki. Közölte, hogy vagy ezt, vagy semmit és ha megyek a kiállításra szerezzek be magamnak ebből ecrüt:) Szóval ismételten foglalkozik velem és hobbimmal az uram. Úgyhogy a tündér szombat estig még mindenképp vár. Az, hogy ne legyen 16-os aida, azt el sem merem képzelni:-DDD
Szóval a héten csinálgattam a Mary-t, de most valahogy lassan haladtam vele, bár pont a háztetőt öltögetem, ami nem túl izgi. Aztán húgomnak készülő falvédőbe is megcsináltam egy blokkot, a cicát, meg kikontúroztam a múltkor már elkészült kismadarat. Aranyos, gyorsan megvolt.
Matyi fiam ismét tűt és cérnát ragadott, egy Rico fókát készít (elvileg nekem). Íme a haladása:

2 megjegyzés: