Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. július 24., csütörtök

A "férfi" az ágyamban

Van, akinek ismerős lesz a következő arc, van, akinek új lesz. Ő Peti. A pasi, aki végigkísérte gyerekkorom és tinikorom és még huszonéveim alatt is az ágyamban lakott. Ma már elég hányattatott sorsa van szegénynek. Egy ideig becses helye volt Matyi fiam ágyán, aztán az uram megunta, hogy minden ágyazásnál három párnát és vagy hat plüssvackot, köztük Petit kell leszedni az ágyról (Ő megágyaz, én beágyazok). Így aztán egy ideig Peti csak itt hevert, ott hevert, aztán beköltözött egy dobozba. De mindig tudom, hogy ő az én Petim.

Az egyetemi barátnőim rémesnek találták. Tényleg az? Én imádom. Kicsit koszos, kicsit bomlik, kicsit alaktalan már, de olyan cuki. Van egy párja, Mari, az meg a húgomé. Talán megvan még otthon a szülői házban, majd lefotózom. Az viharvertebb, mert a bátyám folyton nyújtotta a lábát. Petit én 20 körömmel védtem, így Mari lett az áldozat. Ezeket a babákat apukám egyik betege csinálta nekünk. Asszem sosem gondolta volna, hogy ekkora sikere lesz a Barbie korszak hajnalán. Mikor férjhez mentem, akkor tájt el is mesélte apu a néninek, hogy Peti még mindig aktív részese hálóéletemnek. Szóval ő Peti, aki rengeteg intim titkot tud, aki hosszú-hosszú évekig hálótársam volt. Fix pont az életemben. Aztán felcseréltem Viktorra;)A fiaim nem babáznak. Próbaképp húgom és férje adott Miklóskának egy csodaszép babát tavaly. Sajnos nem volt túl nagy sikere. Miki kicsit tart tőle, Matyi meg a szemei miatt nem szereti. Neve van, Gyurci. Ott ül a polcon, várja, hogy egyszer megszeretgessék. Talán majd Karcsi...

1 megjegyzés:

  1. Lehetek őszinte? Baromi csúnya szegénykém :-DDD Legalább ne lila arca lenne, akkor még csak csak jó lenne ;) Gyurci nekem jobban tetszik ;)

    VálaszTörlés