Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. március 22., szerda

Horgoljunk takarót! (3)

Elkészültem a második ütemmel. Lassabban ment, pláne, mivel hétvégén nem is voltunk otthon. Apukám 70. születésnapját ünnepeltük Ajkán. Szép kerek szám! Összejött a család, én nagyon jól éreztem magam. Készült egy pár kép is, de fogalmam sincs, hogy Matyi fiam hova töltötte fel őket a netre. Majd megértekezem vele, aztán jövök a képekkel is.

Szóval holnap már jön a 4. lépés a takarónál én meg a harmadiknak még neki sem álltam. Abban 10 egyforma kis kockát kell horgolni, remélem nem fog beletörni a bicskám.

Mutatom a készen van, eddig nagyon tetszik. Lassan megevett egy teljes fehér gombócot! Még mindig nagyon szeretem a színeit.

10 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam a bejegyzésedet, kiváncsi voltam, vagyok ..meg kell mondanom, nagyon jól néz ki.Szépek a színei...is.Ahogy írtad, fonal zabáló...
    utólag megnéztem, nekem nem ez a minta van meg...Csak drukkolok hogy legyen időd...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera! Hát most a 10 kis négyzettel nyűglődöm. Valószínűleg nagyon szoríthatom a fonalat, mert a kezem nyírja rendesen. Nem tudom mikor leszek azzal kész, lehet előbb lesz meg inább a 4. ütem:-D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hű, de szépek ezek a horgolt kockák! Jól lehet variálni a színeket is. Szinte magam előtt látom a kész takarót, biztos vagyok benne, hogy csodás lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a végeredményt próbálom magam elé képzelni. Nameg azt, hogy melyik gyerekem szeretné majd megkapni. Tök uniszex színű, szerintem bármelyiknek jó lehet, bár feltételezem a nagyok már nem fognak startolni érte, max Karesz, Marika és Lacus.

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy a horgolással ! Nekem az a bajom, hogy mikor újra előveszem, sosem tudok ugyanakkora négyzetet készíteni, mint az előzőek voltak :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig ugyanolyan szorosan horgolok, nem tudok lazán. Pedig ha úgy csinálnám valszeg nem fájna a csuklóm! Nálad a tuti megoldás, hogy ne hagyd félbe:-DD

      Törlés
  5. Köszi, amit írtál, próbálok pötyögni...eddig azért hanyagoltam a kötést, mert az terhelte legjobban a kezem. Maradt a horgolás,hímzés. De ha már hímezni sem tudok...nem vártam meg. Szoríts, hogy meggyógyuljon a kezem! Május végén a jobbat is műtik...annyira bízom benne, hogy jobb lesz!

    VálaszTörlés