Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. április 6., csütörtök

Nem jelölhettem be

Fenn van ő is a facen. Nem maga csinálta meg az oldalát, hanem egy osztálytársa, mert ő nem volt rá hajlandó, viszont folyton rágta a többiek fülét, hogy ezt vagy azt nézzenek meg már neki, mert csak ott tették közzé a híreket, amik érdekelték. Így esett, hogy Gömbi megcsinálta Matyi fiam profilját. Egyszercsak feldobta nekem lehetséges ismerősként a fiamat a rendszer. Mondtam is a gyereknek, aki rögtön közölte, hogy ne is jelöljem be, mert nem fog visszaigazolni. Nem akarja, hogy csekkoljam. Hahá! Ez van kérem! Azért a két profilképét lementettem magamnak, mert azon már látszik, hogy egyre komolyabb fiú.

Persze vele kapcsolatban is lenne min aggódni, de Viktorral megbeszéltük, hogy nála már nem érdemes olyanokon görcsölni, hogy miért nem az osztálytársaival van igazán szoros barátságban, hanem inkább a zenésztársakkal, az újságírós társakkal, a társasjátékklub tagokkal. Valahogy az osztályból nincs senki, akivel szorosabb lenne a kapocs. Osztályfőnök és prefektus szerint ez gáz. Nekünk nem az, a gyereknek nem az, ha nekik gond, akkor próbálják ők bevonni a Matyit az osztályközösségbe jobban, mi innen Budapestről nem nagyon tudunk mit beleavatkozni a dologba, parancsba meg csak nem adhatom, hogy fiam, tessék végre valakivel jól összebarátkozni. Idén és tavaly is már sokkal többet hallunk sztorikat az osztálytársakról, de tényleg senki nincs kiemelve, vagy igazán sokat emlegetve. Tanulni jól tanul, bár idén a harmadik negyedéves értesítőben több volt a négyes, mint az ötös. És mint kiderült zenében tehetséges. Nagyon tehetséges, megfontolandó, hogy ebben az irányban kéne körülnéznie.

Lényegében ősszel kezdte a szaxofont és már ott tart, hogy ő kapta meg a tenorszaxit a Bencés Big Band-ben. Ő kitartóan gyakorol, van, hogy napi több órát is, élvezi, szereti, a tanára módfelett elégedett vele.
Ja és gyermekem fura zenei ízlését is megosztom. Ez az egyik kedvenc nagy sláger, amit énekel, fütyül, dobol stb. Hát elég rendhagyó:-D


6 megjegyzés:

  1. Nem csodálkozom annyira...Az én unokám ugyan bejelölt, de ha feltettem egy munkám, nem tetszikelte be, mert mit szólnak majd a többiek, hogy "öregnéniknél""" tetszikel... pláne ha még írna is...Szóval szép legényke lett a kisfiadból...A zene meg kell... Levezeti az egész napos feszültségeket..Most készül a vizsgákra, meg a versenyek, egy fél óra szabad ideje nincs, de a zene kell...a gyereknek..Igaz a miénk 19 éves lesz...zongorázik és szintetizátorozik...
    Még mindig jóbb, mintha rosszak közé keveredne...Sok sikert a fiadnak...!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Hát kérem, ha már egyszer ilyen öreges hobbija van az embernek, mint a jahócsipke, meg a keresztszem,meg a horgolás és sorolhatnám. Aztán majd egyszer sorbanállnak a nénike régi alkotásaiért. Legalábbis én mindig azon filózom, hogy majd egyszer nagyon sokára milyen sorsra jutnak vajon a keresztszemes képeim...
      Húú, akkor kemény időszak van a fiadnak! Hajrá!!!

      Törlés
    2. Valószínű minden munkám a kukába fog landolni...
      Tudom unokát akartál irni... mert a fiam 40 éves...

      Törlés
  2. A nagyfiad csinos, jól áll neki a szaxi (soha nem zenéltem, zenei analfabéta vagyok, de mindig is a szaxafon volt a kedvencem) és lehet kicsit fura az ö kmorában ez a fajta zene, de nekem tetszik :-)
    Nagyon szép családod van, és le a kalappal az energiád előtt, még kézimunkára is jut belőle :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. A kézimunka a kikapcs.
      A szaxofonnak akkora hangja van, hogy az csak na. MOst a szümetre hazahozta Matyi a tenort belőle. Hát mint a hajókürt, de állati jó hallgatni.

      Törlés
  3. Hát a zenei ízlése tökéletes, köszönöm, ezt én is hallgatni fogom.A szaxofon egy klassz hangszer. Én sose értettem, miért akarja bárki is előírni hogy ki kivel barátkozzon, szerintem az a normális, hogy akikjel jól érzi magát, vagy nem? A zenészek sem egy léha banda és ha van tehetsége a zenéhez és szereti, tiszteli is azt, hát nyomassa azt;-)) valóban már " nagy fiú", klassz férfias vonásai kezdenek kialakulni;-))

    VálaszTörlés