Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. március 1., szerda

Bothy Threads: Musical Whispers (3)

Régen mutattam hímzést. Ezt öltögetem, ha épp van rá időm. Tegnap és ma a kék tündérkét hímeztem bele, mert adtam időt magamnak hobbira egy kicsit. Így persze a ruhák nem lettek kivasalva, és ma nem is főztem. De néha kicsit lehet talán lazulni egy anyukának is. Szóval várom a csengetést, hogy meghozták a rendelt kajám:-D És délután persze vasalok majd egy cseppet!

Egyébként ma már nagyon bánom, hogy Aidára kezdtem hímezni. Igen, ez volt mellékelve a készlethez, de most már olyan fapadosnak érzem. Kizárt, hogy a mai fejemmel ebbe bökjem bele a tűmet. (2012-ben kezdtem) Na mindegy. Szeretem öltögetni, hihetetlen, hogy milyen sok kontúr kell majd bele. Olyan, mint egy MP kép, majd csak a kontúr fogja életre kelteni.

3 megjegyzés:

  1. Tündéri lesz!
    Igen, az aidán is szép a munka, de nekem a kezem fájdul meg a kemény textilen izomból kell a tűt húzni. A vászon puhább.
    Ja, szerintem nem fapados. Mikor a falra kerül oly távolról nézed, hogy csak a minta számít.
    Kikapcsolódás fontos!

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok! Remélem még idén készen leszek vele:-D

    VálaszTörlés