Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. február 27., hétfő

Horgoljunk takarót!

Azért jó, ha mindenféle hírlevélre feliratkozom, mert folyamatosan gyakorolhatom a lemondás művészetét. Egyébként egész jól szokott menni egészen addig, amíg a luk a lelkemen még nem túlméretezett. Ha már túl nagy, akkor egyszercsak rendelek valami olyat, amire nem biztos, hogy szükségem van (szinte biztos, hogy nincs), amit nem biztos, hogy később nem bánok meg (szinte mindig megbánom).
Nade erre a takaró horgolásos témára csak nem mondhattam nemet, hiszen már napok óta túrtam a pinterestet, ezer képet és leírást mentettem el horgolás témában, mert ugye én most épp gőzerővel horgolok. Már majdnem készen is van a mőbiusz stóla, szóval kell az új project! Belefutottam ebbe a hirdetésbe, és elvesztem. És ha a fonalak, amiket javasoltak hozzá nem is annyira drágák (az összes együtt már drága...), akkor Dóra szépen bepakolta virtuális kosarába a gombolyagokat, aztán két napig bűntudattal telve mélyen hallgatott. Akkor végül szépen bevallottam haszontalan költekezésem az uramnak, aki jót vigyorgott magában az új lehetetlen küldetésen: Takarót horgolni! Elment az asszony esze!
Na március 2-án indul az újabb kihívás, hogy képes vagyok-e kitartóan a magam eszméletlen csigatempójában elkészíteni egy takarót. Nagyon várom. Mutatom a fonalakat hozzá. Fehérből egy gurigával többet vettem, hátha kevés lesz. Szerintem csodaszép színekben álmodták meg az alkotók, maradtam az eredeti verziónál, mert nekem tetszik és elég uniszex színe lesz a takarónak (ha elkészül...)
 

12 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon izgalmas projekt ! Kivánom, hogy legyen elég kitartásod hozzá ! A színek csodásak ! HAJRÁ !!!

    VálaszTörlés
  2. Húúú de szép fonalak! Nosza!!! kiváncsi vagyok!!!

    VálaszTörlés
  3. Lányok! Köszi a bíztatást!

    VálaszTörlés
  4. Dóri, a fonalak csodásak! Bemutatták ebben a CAL- ban hogy milyen kesz a kész tarkaró? Mert azt nem találom:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán vicces, hogy úgy döntöttem a takaró mellett, hogy nem is tudom milyen lesz:-D Én sem találtam semmilyen végső kinézetet ábrázoló képet róla.
      De az első kulcsot már feltették, abból két virág lesz. Szép nagyok.
      Én azt remélem, hogy sok-sok öltésfajtával megismerkedem és változatos lesz maga a takaró, mert nekem nem megy, hogy horgoljak 55 egyforma mintájú négyzetet vagy háromszöget. Bár talán egyszer egy olyannak is nekilátok...
      De ha valahol találsz róla képet, mutasd mindenképp!!!!
      Na most olvasom a facebook-on a kacskaringo klubnál, hogy ez titkos takaró project néven fut!

      Törlés
  5. Lehorgoltam most egy virágot. A 2 rh pálcáknál lévő sorban az összekötő 5 lsz miatt én túl lukacsosnak találom, hogy ez takaróként funcionáljon, meg a kész takaró méretét is. Pedig tetszene...

    VálaszTörlés
  6. Na látod, erre nem is gondoltam, hogy lukacsos lesz. Nekem méretben megfelelne, mert inkább babatakarónak használnám, bár ha beleakad majd folyton Lacika keze-lába...
    Na majd mutogatom, hogyan alakul, hátha mégis kedvet kapsz hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Feliratkoztam a hírlevélre és figyelem:-) várom a te virágaidat is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látom te is gép előtt lógsz. Épp most horgolom a második virág utolsó sorát. Utána fotózom és felpakolom, hacsak Lacika közbe nem szól üvöltve. A színváltogatás megy nehezen. Én eddig más technikával csináltam és valahogy nem is túl meggyőző ez, hogy a kúszószemet az új színnel csinálom, aztán haladok tovább. Meg lehet kövezni, de én inkább a két különböző színű szálat a fonákján összecsomózom és aztán belefogom a következő sor horgolásába. Szerintem nem látszik, de majd mutatok egy fonákot is. Nem csúszik ki a szál, ha csomózás nélkül haladunk tovább az új színnel? Na elagonizáltam a kis problémámon:-D

      Törlés
  8. Nem mert kell hagyni 10 cm- t a szálak elvarrásához.
    Miközben horgolok megy a mosógép meg mindenféle mást is csinálok:-D most kíváncsi voltam erre a virágra, ezért gyorsan lehorgoltam. Kíváncsi leszek a virágok összehirgolásának módjára is, lehet hogy nem maradnak akkora lukak. Többek között ezért lenne jó látni a kész takarót is...

    VálaszTörlés
  9. Dóri, kérlek írj egy emailt nekem a kék postaládára katt bal felső sarok. ;-))

    VálaszTörlés