Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. március 21., kedd

A vasalás örömei

Gondolkodtam, hogy milyen címkét adjak ennek a posztnak. Végül maradt a munka, mert jelen pillanatban a háziasszony és főállású anya a munkám végülis. Szóval ma délután vasaltam egy cseppet. Tényleg nem sokat, mert ezt a kis kupacot laza 50 perc alatt vasaltam be, ami nem sok idő. Persze a szemfülesek láthatják, hogy van benne alul két téli nadrág, amit nem vasaltam, de abba a kupacba valók. Nameg nincs benne egy szál ing sem. Jelenleg 10 db ing vár az alsó szinten, hogy szépen kivasaljam, de mivel Viktor mostanában bringával jár melózni, így nincs szüksége ingre. 10 inget legalább 1 óra alatt vasalok ki, de lehet alulbecsültem az időt rá.

Nagyon nehezen állok neki vasalni, de ha egyszer belelendülök, akkor nehezen hagyom abba. Még van két lavórnyi babaruha is, ami szintén a vasalót várja, talán még ma este neki is esek, hacsak nem a társasház tavalyi beszámolóját fejezem be, mert szombaton közgyűlést tartunk. És még nincs meg a jövő évi pénzügyi terv sem. De valahogy nem akaródzik nekikezdenem.

Sokan hülyének tartanak, hogy vasalok. Okaim a vasalásra (Mr. Collins után szabadon - okaim a nősülésre):
1. Szerintem jobban elférnek a ruhák a szekrényben, ráadásul nekünk kis helyen kell ilyen dolgokat tartanunk.
2. Szerintem szebb a szekrényünk tartalma és kinézete, ha vasaljuk a ruhákat. Bár nem biztos, hogy úgy hajtogatom a ruhákat, ahogy Lady Catherine de Bourg szereti.
3. Utálom a vállfákat.
4. Tartósítja az anyagot és nálunk sok olyan ruha van, amit nem egy, nem kettő, hanem akár három-négy gyerek is hordott és még talán fog is hordani.
5. Mostanában kikapcsol a vasalás. Pedig nem is nézek közben tévét:-D

Újabban a teregetést viselem nehezebben. Múltkor végigszámoltam, 96 db zoknit teregettem ki, és ezek csak a feketék voltak (Matyi zoknijai nem is voltak benne). Párban teregetem, hogy gyorsabban le tudjam szedni. Lehet ez is hülyeség:-D Egyébként minden esetben élvezem a jól végzett munka örömét.

7 megjegyzés:

  1. A listád minden pkntjával egyetértek, vasalni mégis csak nagyon ritkán szoktam. A férjem kb. minden második ingét maga vasalja.
    A zokniteregetésben viszont teljesen egyetértek veled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zoknisat idén újítottam be, mivel folyton könyörögnöm kellett, hogy valaki párosítsa, neadjisten el is tegye a helyére. A magam munkáját könnyítem, ha így teregetek. Eddig bevált!

      Törlés
  2. Én is egyetértek azzal, amiket leírtál, én mégis utálok vasalni. Vagyis mindig mindent csak akkor vasalok, amikor éppen szükség van rá. Lehet, nem a legjobb taktika, de valamiért úgy gondolom, hogy ha kivasalom, összehajtogatom, élesebben megmarad a hajtás helye, amikor előveszem, és hordani akarom.
    Egyébként régebben én is gyakran vasaltam, nem úgy mint most. Mára már leszoktam erről, úgy tűnik, lustább lettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkoztam a te technikáddal is, csak szétzilálta a reggelt, mikor apa bejelentette, hogy inget vesz és momentán egy darab sem volt vasalva.
      Szeretem a hajtás csíkokat. Matyiék pannanohalmán teregetnek és csak úgy veszik fel a ruhát. Olyan éles gyűrődések vannak néha a cuccain, hogy még egy újabb itthoni mosás után is látszanak. Durva!

      Törlés
  3. Én száritót kaptam apától, mert nem lehetett lepni a lakásban. A legjobb barátnőm 😂😂😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pat! Mi történt Szilviával? Ezek szerint dobtad? Irigykedek a szárítóra. Bár már nálunk is felmerült párszor az ötlet. Legutóbb abban fulladt ki, hogy most már csak a kényes ruhákat centrizem 700-on, a többit 900-on, így hamarabb megszárad. De egy jófajta szárítót nagyon elfogadnék én is. Lottóztam tegnap is, na ha nyerek...

      Törlés
    2. Szilvia nem szarit 😂😂 viccen kívül, amikor reggel bedobom az ágyneműt es delutan visszahúzom és a lakásban nincs porcica.... nem vettünk drága gépet, álldogál a mosógépen és teszi a
      dolgát. Cserébe mosogatógép meg én vagyok. 😂

      Törlés