Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. március 4., szombat

Möbius stóla

Ezzel is elkészültem. Lényegesen több időt vett igénybe, mint azt én terveztem, de elmondhatom, hogy szinte mindig így van ez. Alultervezem azt az időmennyiséget, ami egy-egy horgolt darab illetve hímzés elkészítéséhez szükséges. Nade lényeg a lényeg, elkészült, megevett 200 gramm Gilice fonalat (a szín fantázianevére már nem emlékszem). A tetejére én még horgoltam egy karika rövidpálcát, hogy egyenletesebb legyen a zárósor. Összesen 26 sor készült, nameg a rövidpálcás sor. Közben még a színét is megkedveltem, de a kék nem az én világom, szóval biztos, hogy ajándék lesz majd egyszer valakinek, aki értékeli a saját kézzel alkotott horgolást.
Viktor készített pár képet. Sajnos a modell nem a legjobb, de csak ez volt kéznél.

Ja, egyébként szokták blokkolni az ilyen darabokat is? Ha igen, akkor hogyan?

 
 

8 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon szép egyenletesen tudsz horgolni ! :-)
    Azt hittem, magadat akartad megajándékozni a sállal, mert hisz megérdemled :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, a múltkor vett piros fonalból fog majd valami nekem készülni.Egyszer...

      Törlés
  2. Ez gyönyörű szép lett!Nagyon ügyes vagy!És a színe is tetszik mondjuk én nagyon szeretem a kék színt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igazából már nem emlékszem, hogy miért is vettem kék fonalat, szerintem már akkor is ajándékba szántam, csak 2015-ben kezdtem karácsony előtt és már nem emlékszem rá:-DD

      Törlés
  3. Nagyon szép a minta és a szín is. Valóban nem a te színed, meg nekem sem áll jól, de olyan szép ez az árnyalat. A blokkoláshoz sajnos nem tudok hozzászólni, de gondolom adja magát.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! A színe pont a kedvencem, ugyanis én imádom a kéket. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett! Én nem blokkolnám.

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek! Már nekiláttam a takarót horgolni, de csak mértékkel, mert Lackó úrfi mostanában elég músoros estéket tart, sokat van kézben.
    Szerencsére nem kell túl gyorsan csinálni, mert még csak az első ütemet tették közzé. A gyakorlott ujjú hölgyek (urak) laza 1 óra alatt le is horgolták szerintem, csak én vagyok olyan csiga, hogy egy teljes hétvége kell hozzá:-D

    VálaszTörlés