Gyerkőceim életkora

2010. október 28., csütörtök

Lizzie Kate SAL 2011

Gondolkodtam, gondolkodtam. Sokat. Na annyira sokat azért nem, mert első látásra megtetszett a minta. Különben is szerettem volna már egy ilyen hónapos témájú hímzést készíteni. Ez meg őszintén szólva jobban tetszik, minta Bent Creek-es, amit ezer éve tervezek elkezdeni és természetesen befejezni. Szóval jöjjön Lizzie Kate SAL, ha minden jól alakul. Jelentkeztem Veronikánál, és mutatom is, hogy milyen lesz a kész mű:-DD

Találtam olyan képet is, ahol szépen meghímezte már valaki. Na persze ezt egy másik blogból szedtem, passzolom, hogy honnan, mert délelőtt csak kattingattam, így keveredtem Veronika blogjára is.

6 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy megjegzésem van. Februárban az a rózsaszínű szív tán csak nem a Valentin napot jelképezi? Ezt nem lehetne kicserélni valami másra? Mondjuk farsang vagy ilyesmi.
    (Még szerencse, hogy novemberre nem Halloween-es boszorkányarcot raktak.)

    VálaszTörlés
  2. Nekem jöhet a szív, ilyen szinten nem szeretném átvariálni a mintát. Viszont a magyar nyelvű hónap feliraton még gondolkodom...

    VálaszTörlés
  3. Eszembe jut,hogy írod a lakáseladást.Maradtok itt?Nem mozog az ingatlan.Mi környékünkön 5 szobás két szintes ház telekkel 35 milla.

    VálaszTörlés
  4. :))látom, már egyezkedtek?! akkor hát hajrá, nekem is tetszik :D

    VálaszTörlés
  5. Zsebi! Olvasó üzemmódban voltam. Majd lejelentkezem az nlc-n is.

    VálaszTörlés