Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. október 10., vasárnap

Mirabilia: Butterfly Fairy (1)

Eddig jutottam vele egy hét alatt. Nem rohamtempóban készül, inkább csak szép lassan öltögetem. Most hétvégén haladt egy kicsit többet. Nagyjából kész van a tündér ruhája teljesen, valamint a fél karja. Imádom a színeit, mostanában feldob a rózsaszín minden árnyalata:-DD
Közben próbálom a kilenc keretet is x-ezni, mert rájöttem, hogy nehezebben állok neki a soron következő nőcinek, ha a keretet is plusszba el kell készítenem. Így minden alkalommal, ha kézbe veszem a SAL anyagát, kötelezően egy szálat elvarrok a keretbe is;) Eddig bevált!

A SAL-ból elvileg a Queen of Peace-t kellett volna gyöngyöznöm, de ha nekiláttam volna, akkor a mellette lévő királynőt marokban kellett volna hímeznem, ami ezen a Permin anyagon szabályos öngyilkosság lett volna, annyira tartatlan. Így inkább továbbléptem erre a nőcire és a Queen of Freedom-ot valamint a Queen of Peace-t, amik az én anyagomon egymás mellett vannak az alsó sorban, majd egyszerre fogom gyöngyözni. Emlékeztetőül mutatom a képet, hogy milyen lesz majd, ha kész lesz mind a 9 nőci. Most az ötödiket öltögetem, és minden egyes alkalommal szerelembe esek ezekkel a királynőkkel, sellőkkel, tündérekkel...

9 megjegyzés:

  1. Hu, de jó!

    Az a fránya keret. Nekem azért van még mindig csak 1 ebből, mert elszúrtam a keretet, és le kéne bontanom :( Legalább le kéne szednem, már az is valami lenne, akkor lehet, hogy jobban neki állnék...

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, és kitartás!
    Csodás lesz!

    VálaszTörlés
  3. Ha kész lesz, megkaphatom????:)))

    VálaszTörlés
  4. A végeredmény kárpótol minden nyűgért:)
    Csodás lesz,sok türelmet kívánok hozzá a gyerkőck mellett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól alakul már, olyan szép lesz! Majd mutass egy olyan képet is, amin rajta vannak az elkészültek.

    Mikor látom ezeket a bejegyzéseidet mindig az jut eszembe, hogy nekem is el kellene kezdenem, csak hát ahhoz kellenének a keretek... De egyszer nekik is eljön az idejük, nem kétséges. Sőt, még el is gondolkoztam, hogy az egyik nőt kicserélem erre a pillangós tündérre.

    Dora, még mindig áll az ajánlatom, hogy visszabontom a rontott keretedet. :)

    VálaszTörlés
  6. Ezek a színek, ezek az x-ek. Oda vagyok meg vissza.

    VálaszTörlés
  7. Hó Dóra mennyit haladtál vele, lassan nekem is bele kellene böknöm a tűmet, de most fülig vagyok így karácsony előtt.-(

    VálaszTörlés
  8. Köszi a bíztatást! Rám fér, mert elvileg már kész kéne lennünk mind a kilenc nőcivel. Már szinte nem is emlékszem mikor álmodtuk meg a SAL-t Mariannal. És már lassan homályba veszik az is, hogy a csomagunk hányszor keveredett el, aztán meg egy részét megvámolták...

    Igyekszem kitartani:-DD
    Akinek van kedve, az ne habozzon, vágjon bele, illetve inkább öltsön:-DD

    VálaszTörlés