Gyerkőceim életkora
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. augusztus 10., hétfő

Repülők és dínók

Mozgalmas hétvégénk volt. Igyekeztünk mindent belesűríteni, de meglehetősen kevésre sikeredett az, ami végülis belefért a szombat-vasárnapi programba. Kimaradt a takarítás, a vasárnapi ebéd (amihez mindent megvettünk), viszont a gyerekek jól szórakoztak, nekem fért bele egy kis hímzés, egy kis pihi, egy kis kórházi meló.

Szombaton délután gyors ötlettől vezérelve elugrottunk a reptérre a Ferihegy Repülőgép Emlékparkba. Elég későn értünk oda, így már nem volt nagy hőség szerencsére, mert az egész múzeum egy hatalmas nagy mező közepén van a reptér mellett. Az első pár percben Karesz vég nélkül azt ismételgette, hogy "hütter". Azoknak, akik nem értenek Karesz babanyelvén, írom, hogy a hütter konkrétan helikoptert jelent, és minden jármű, ami az égen száll erre a névre hallgat:-DD
Mindent megnéztünk, mindenre felmásztunk. Én sajnáltam hogy nem volt egy amolyan igazán korszerű gép, mert még sosem utaztam repülővel. Kíváncsi lettem volna. Miki fényképezett egy csomót, rólam is csinált sztárfotót, ahogy fenn állok a lépcsőn. Nem teszem közkinccsé;) Közben végig nyavajgott, mert buta szülők vagyunk és egyszerűen elfelejtettük meguzsonnáztatni a társaságot, úgy siettünk, hogy Karesz ébredése után indulhassunk is. Volt nálam hungarocell, mindenki azt ropogtatta. Itt van pár kép a múzeumból:
Vasárnap délután Viktor elvitte a két nagyot a Hungexpóra a Dínókiállításra. Információim így hát csak másodkézből vannak. Az egyetlen, amit én is tudok, hogy méregdrága volt a jegy, de a látványért megérte. Hatalmas, nagyjából mérethű dínók voltak sok-sok termen keresztül, amik mozogtak és üvöltöttek is. Matyi mindent el szeretett volna olvasni, Miki meg a dínólovaglást élvezte a legjobban. Hogy apa mit? Na arról őt kéne megkérdezni. Fényképezni tilos volt, de azért pár kockát csak ellőttek a fiúk. Itt van kettő, ami egész jól sikerült:

1. Ezek szeerint kellemesen telt a hétvégétek. :)))