Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. május 3., csütörtök

Nyári dilemma

Nem elég, hogy még az időpont is teljesen bizonytalan, még csak ötletünk sincs, hova is mehetnénk. Eddig valahogy egy alkalom kivételével mindig úgy alakult, hogy Zala megyében nyaraltunk az utóbbi években. Nagyon szeretem azt a környéket, sok-sok időt el tudnánk ott tölteni, de idén már jobb lenne valahol másutt.
Persze komoly gond az is, hogy mi már csak ilyen sokan vagyunk. 6 személyre kifizetni a szállást már nem egy leányálom, jórészt az a kis nyaralásra spórolt pénz erre elmegy. Sajnos már kinőttük a családi üdülési jogot is, mert az ottani kastélyszállós apartman mindössze másfél szobás és nem túl gyerekbarát. Bár idén mi jöttünk volna, inkább átpasszoltuk a lehetőséget a bátyáméknak. Ott ugye kötelezően kéne fogyasztani a kastélyszálló konyháján, ami ennyi gyerekkel elég macerás. Vagy csak mi vagyunk túl nehézkesek? Engem zavar, ha a sok pihenni és nyaralni vágyó ember között ott randalíroz, üvölt az én 4 gyerekem. Hamar ideges leszek és csak ajtón kívül szeretnék lenni.

Szóval a lényeg az lenne, hogy tudna-e valaki valami elfogadható árú magyarországi házikót, nagyobb apartmant, ahol 4 gyerekkel vígan ellehetnénk, ahol van egy kisebb konyha, hogy főzzek a családnak? Persze külön jó lenne, ha a környéken lenne egy kis fürdő is.
Igazából azon gondolkodtam, hogy a tökéletes egy lakáscsere lenne egy közeli ismerőssel, rokonnal, baráttal:-D Akkor még a szállásköltséget is megspórolhatnánk. Viktor már felvezette, hogy jobb lenne, ha nem egy hétre, csak pár napra mennénk, mert elég szükre szabott az elkészült lépcső miatt az anyagi keret. De menni kéne, mert 2 éve nem nyaraltunk...

7 megjegyzés:

  1. Látod, nálunk ez nem téma, mi idén úgy megyünk nyaralni, hogy haza sem tervezünk jönni. :D

    VálaszTörlés
  2. Tapka hozzáállása klassz, egy örök nyaralás...
    Szerintem az igazi kikapcsolódás számodra egy, két nap gyerekmentesség lenne. Igazat adok a férjednek, elég pár nap, hiszen nem felüdülés ennyi gyerkőccel együtt, inkább plusz munka, de mivel a közös nyaralás is fontos, három nap Velük, három kettesben. No, de ez csak az én véleményem. Amúgy olcsó lehetőségről nem tudok. Most már van kertecskéd, vegyetek egy nem túl nagy, nem túl kicsi medencét, egy köbméter homok meg amott és idilli az egész nyár otthon is. A homokozót árnyékba tedd, vagy napernyő alá.
    Értem én, hogy Te mennél és mennél, ez a bezártságtól van.Bla-bla..., nem akarom a bejegyzést kioktatósdira.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Június 21én költözünk ki külföldre...na nem nyaralni, de remélem legalább annyira fogom élvezni. Bár a helyes hozzáállás ez: annyira fogom élvezni. :D

      Törlés
  3. Óóó, hát akkor nem is jó Nektek, amit a múltkor ajánlottam, az is Zala :)
    A szallas.hu oldalon rengeteg vendégházat találtok ;) Remélem lesz kedvetekre és pénztárcátokra való!!!

    VálaszTörlés
  4. Dóra, mi ide megyünk a 4 nagyszülővel karöltve (a 3-as házba): http://www.balatonmaria-nyaralo.hu/
    Az ár 4 felnőttre+2 gyerekre: 22.000 Ft/éj, ifo adóval, mindennel. Ha tetszik Nektek, egy kérdést megér, lehet, h Nektek olcsóbb lenne a 4 gyerek miatt.
    Gabcsi a fórumról

    VálaszTörlés
  5. Bocs, elírtam, 6 felnőtt+2 gyerek

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek a választ!
    A nyári dilemma szerencsésen megoldódott! Itt is köszi Szidi nagyon-nagyon!

    VálaszTörlés