Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. május 2., szerda

Júliával holnaptól

Az úgy volt, hogy tornáztam én rendesen, egészen vasárnap délutánig, amikoris az új Portdebras táncikára csináltam a tornát. Jól ment, élveztem, aztán estére a térdem már reklamált. Semmi gond, ott a Fastumgél. Hétfőn térdem még mindig szaraxik, kedden még mindig fáj, de pakoltunk ezerrel, mert az alsó szoba kibírhatatlanul néz ki. Mára elvileg úszós napom volt, de inkább passzoltam, hiszen úgyis be kell nagybevásárolni, zöldséget venni stb. Szóval fáj a térdem, hogy enné meg a fene! Úgyhogy elgaloppoztam a Szent Teréz magánrendelőbe kérni egy időpontot a fél éve húzott-halasztott majd elmúlik a térdfájásom zöngeménynek. Délután meg is nézik a lábikóm (mindjárt futok is leborotválni szép símára!), állati kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani az ortopédus. És komolyan lelkesen tornáztam és élveztem és imádtam az izomlázat is, talán még látszik is rajtam a változás (bár a combjaim még mindig veszettül fodrosak)... De ha a térdem reklamál, akkor megálljt kell mondanom. Vagy csak jön a front és azért fáj? Nem tudom, de mindig félek attól, hogy megint bedurran ezerrel és duplatérdem lesz és úgy megyek a lépcsőn, mint a babák, egyik láb le, másik mellé...
Szóval ma panaszkodtam Júliának, hogy torna kicsit pihentetve, de a kilók meg így nem mennek le. Megállapodtunk, hogy elkezdjük a 90 napost. Ugyanarról a szintről indulunk, nagyjából ő is amolyan 63-64 kiló között mozog. Holnap husinap, neki is vettem pár csirkecombot a boltban gyorsan. Este főzünk holnapra, 4 nap múlva mérlegelünk. Aztán én az úszást visszahozom a heti programba és talán a hát- és hasizmozást is, és ha az ortopédus engedi, akkor a fekve végzett fenék- és combformáló gyakorlatokat is. Csak elmarad a wellnes step és a portdebras vagy mifene. Pedig ez utóbbi nagyon tetszett:(
Na mindegy. Na és ha már ott vagyok az ortopédusnál, akkor megmutatom neki a frankó talpam is, mert ahol 1,5 éve belerúgtam a kád szélébe és lilult meg zöldült az ujjam töve, valahogy az sem frankó mostanában:-D Néha elgondolkodom azon, hogy hogy lehet, hogy még egészben vagyok:-DDD Az ujj téma lehet talán azért a ludas, hogy már nem tudok magas sarkú cipőt hordani. Úgy fáj tőle a jobb lábam, hogy majd besz@rok. Igaz az utolsó próbákat még jó térddel csináltam, tehát nem ma volt, de a tutibiztos bármikor felvehető ezer éves alkalmi cipőmből is fél óra múlva menekülni akartam.

Nade a nyavajáról ennyit. Mindenem műxik, komoly fájdalmat semmi nem okoz, csak itt húz, ott fáj. Vagy ez már a korommal jár, mind a komoly 35 évemmel?
Az esti hat utáni nem evés eredményes, a 67 kilóm visszament 64-re. Most már vagy egy hete nem is mértem magam.
Őszintén kíváncsi vagyok, hogy meddig bírom majd a 90 napost, Júlia megkért, hogy legyek kitartó, mert neki is kell valaki, akivel együtt csinálja!

3 megjegyzés:

  1. Kitartást kívánok a 90 naposhoz :-)))
    Hátha Nektek sikerül !!! Én csak folyton mondogatom, hogy le kell fogynom, de korgó gyomorral nem bírok sajna elaludni, így a 6 után nem eszem, nálam nem működik !

    VálaszTörlés
  2. Akkorát derültem magamban...kezdjük a kilencven napost...holnap husinap...vettem csirkecombot...hát hajrá csajok!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Köszi! Remélem kitartóak leszünk! Ja, és persze eredményesek!

    VálaszTörlés