Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. május 11., péntek

Kancsós RR (13)

Elkészült a saját kendőmre a két hiányzó kanna közül az első. Ezt a kannát már meghímeztem egyszer (2010 januárjában), úgyhogy nem mondom el, hogy mennyire kínlódtam, hogy megint egy olyat öltögetek, amit már csináltam. Nem megy nekem ez a többször hímzés:-DD De csak elkészült iszonyúan lassan, több volt, mint két hét, mert nem szerettem csinálni. Már csak egyet kell meghímezni és végre készen van ez az RR. Sajnáltam volna, ha az anyagom még évekig hever a dobozban, úgyhogy a készre hímzés mellett döntöttem. Most ilyen a kendőm:

1 megjegyzés:

  1. Tündériek ezek a kancsók.
    Előzőhöz: bizony, nagy szükség lenne itt a két pár nagyszülőre, mert túl nagy teher hárul Rád. De sebaj, szerintem nagyszerűen megküzdesz a legtöbb dologgal. Bibi az akad, na de hol nem? Vigyázz Magadra!

    VálaszTörlés