Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. május 14., hétfő

Mert tetszenek!

Rengeteg mondanivalóm lenne, csak sajnos időm nincs. Túl vagyunk szerencsésen két adóbevalláson, zeneiskolás szolfézs felvételin, szülői értekezleteken, Marika betegségén, térd röntgenen, baráti látogatásokon.
Még mindig előttem van jó pár más dolog. A héten be kéne mennem a kórházba a munkaügyre szólni, hogy mennék vissza dolgozni(bár most már a kutya sem vár), Marikámat el kéne vinnem a védőnőhöz egy két éves státuszra, el kéne mennem a keretezett képekért, de Júlia egyszerűen el van havazva, nem tud nyilatkozni, mikor ér rá, pedig Mariannal szeretném ezt már leegyeztetni. Szerdán már tudom, hogy mehetek ortopédiai kontrollra, őszintén remélem, hogy nem kell további vizsgálatokra futkároznom, mert néha elég nehezen kivitelezhető a dolog.
Marikám holnap 2 éves lesz. Már hétvégén felköszöntöttük! Holnap hozom a képeket.
61,8 kiló vagyok. És röhej, de valamiért élvezem a 90 napos fogyit. Hogy odafigyelek a kajálásra, hogy minden nap főzögetek valami kis vackot. Egyedül a zöldségektől szenvedek, be kell látnom, hogy én ragadozó vagyok:-DD
Aztán persze nem bírtam tovább az RR kendőt, kellett egy kis kilengés, de még annyira nem látványos, hogy nem mutatom, talán majd pénteken. Viszont pár metál DMC kellett a mintába, így elkukkantottam előbb az Évába, ahol persze nem volt, aztán a Meseboltba. Na ott nyomták a kezembe az alábbi Vervaco kiadványt, amiből jöjjenek most a kedvenceim. Mindet megvenném:-DD

A kedvencem ez az esküvős kép. Főleg a piros cipő.Annyira vidám színeik vannak.Hatalmas muffinos terítő, ami soha nem készülne el, de állati jól néz ki.Amolyan képeslapszerűségek, valamiért nagyon bejön.Amióta volt macskám, azóta nem rajongok értük, de ez a kis minta zabálnivaló!!Hesztia! Ha erre jársz! Mikor tárazzuk be a fonalakat a Helene Tran képhez?:-D

5 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot, és jó egészséget kívánok, a szép mosolyú Marikának!
    Asssszta!!! Az a muffinos terítő, nagyon tuti!

    VálaszTörlés
  2. Valahol én is találkoztam ezzel a kiadvánnyal, és pont ezeket néztem ki én is. A leg-leg kedvenceim a képeslapszerűségek.
    Nagyon jó egészséget és hosszú boldog életet Marikádnak(és persze neked is, hiszen a másik főszereplő te voltál két éve ezen a napon)!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Marikának!
    Van dolgod bőven!
    A sütis,muffinos terítő nagyon jó, darabonként hímezve ennek-annak is szép minták!

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Átadom Marikámnak a jókívánságokat!

    VálaszTörlés
  5. Hu, tényleg nagyon klasszak! A muffinos terítő a kedvencem innen azt hiszem!

    VálaszTörlés