Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. február 26., vasárnap

Lépcső, I. felvonás. 3. nap (I. felvonás vége)

Tegnap kettő körül elmentek a kőművesek. Immáron készen van a wc új bejárata. Mutatom milyen szép az új ajtó, ami még pácolásra vár. Majd valamikor az is sorra kerül.
Na meg egy bónusz kép arról, hogy milyen vastag por fedett mindent. Tegnap délután gőzerővel nekiláttunk takarítani. Nagyjából már minden elfogadható. Ma meg rendbe kell vágni az alsó kupiszobát, mert keddtől ott fog csövezni apa a két naggyal. Én a kicsikkel Ajkára menekülök, mert még a nappali szintjére sem lehet majd menni. A nagyok a suliból nem hiányozhatnak. Miki amúgy is annyit beteg, hogy szerintem a tavalyi évet is bepótolja, egyébként most is épp beteg, talán szerdán már megy suliba. A három lázmentes napot kivárjuk.
Na majd kérem Viktort, hogy fotózza a napi helyzetet, én is kíváncsi vagyok, hogy készül a gipszbeton lépcső:-D

3 megjegyzés:

  1. Húúú, a piszokért nem irigyellek! Viszont a többit elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  2. készültem egy frappáns "csempe a francba, az van!" vicceskedéssel, de látom, csempe igenis van! hajrá!!!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást Mikinek!
    A legjobb, ha elmenekültök! :D :D

    VálaszTörlés