Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. április 8., csütörtök

Gyógynövényes RR (8)

Ismét letudtam egy RR-t. Most Csédóra kendőjére hímeztem az aktuális növénykét, a kaprot. Végre egy franciacsomó mentes fűszernövényke. Gyors, egyszerű minta volt, mégis vagy négy napot vett igénybe amíg elkészült, mert hála a frontoknak, azért keményedett rendesen a hasam, sokszor jobban esett hevernem, mint üldögélni és hímezni esténként.Fotóztam egyben is, sajna eléggé látszik a ráma nyoma, de azért talán így is mutat:-DD
Na most szépen nekilátok a következő RR-emnek, de most kannás következik. A honey kanna, amit én választottam be a minták közé. Remélem hálás darab lesz, igaz három szállal készíthetem Dorottya kendőjére:-DD

6 megjegyzés:

  1. meg midnig nagyon tetszik ez a minta a kek fonallal! Pihenj sokat, Te mar majdnem a finish-ben vagy ;) !!

    VálaszTörlés
  2. Wonderful stitchery!!!It is the first time I see your blog....beautiful works! Come my blog!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szép igazán!:) Most csak ennyit írok, kicsit szét vagyok csúszva, igyekszem összekaparni magamat. Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Jó lett nagyon :) De jó lesz neked, hogy túl leszel az RRek nagyján!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! Ezt az RR-t én is nagyon szeretem. Jók ezek a növénykék.

    Vitadolce! Thank You!

    VálaszTörlés