Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. február 27., szombat

Gyógynövényes RR (6)

Ilyen gyorsan még életemben nem hímeztem meg egyetlen RR kendőt sem. Három nap alatt lenyomtam, a végén éreztem is a bal csuklóm rendesen, úgyhogy most pár nap pihi jön. Mindenképpen el akartam vele készülni a mai napig, hogy oda tudjam adni Mariannak, ha már találkozunk Kolos szülinapja alkalmából. Viktor úgy saccolta, hogy nem lesz kész. Hát ha az átlagos mennyiséget hímeztem volna, akkor tuti neki lett volna igaza:-DD

Most a kamilla volt soron Évi kendőjére. Szerintem az egyik legszebb cserepe ennek a növénykének van. Kontúr nélkül az egész nem nagyon mutat, de szabályosan életre kelt, miután kikontúroztam;) Fotóztam egyben is a hármat. Tudom-tudom előtte nem ártott volna rávasalni, nade akkor ki kell bányásznom a vasalódeszkát az ülőgarnitúra mögül, székre kell állnom a vasalóért... inkább hanyagoltam... Szerintem így is látszik, hogy baromi jól mutatnak egymás mellett a növénykék. Továbbra is utálok francia csomót hímezni. Sosem lesznek egyenletesek nekem. Nade, mire vége lesz ennek az RR-nek, talán belejövök.

Nálam pihen egy másik kendő is, amivel terveim szerint jócskán előre fogok dolgozni:-D Majd mutatom, ha az is készen van.

9 megjegyzés:

  1. Essek hanyatt, egyszer biztos megpróbálok csinálni egy ilyet! Tök otthonossá teszi a konyhát. Amúgy nem mintha értenék a hímzéshez, de miért azt írják rá, hogy kakukkfű, kapor, fahéj, amikor szemmel láthatóan nem azok a növények vannak rajta? Természetesen ez semmit sem vesz le a szépségéből!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a kamilla!
    A francia csomók nekem sem lesznek egyenletesek:((,ha ez vigasztal:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tuti! Tényleg ennek a legszebb a cserepe!

    Mara az fent a kerete körbe, ott úgy vannak a nevek, ahogy kifért a tervezés szerint, pont téglalap alakra :) Az nem azt jelenti, hogy ami a név alatt van az az a virág. Pláne, hogy oldalt is vannak nevek, középen meg nincs, virág viszont ott is van. Ez csak annak következménye, hogy melyik szó milyen hosszú, és hogy lehetett belőle egy téglalapot formálni.

    VálaszTörlés
  4. Olyan jó látni, ahogy a növények szépen sorban kitöltik az üres "ablakokat"! :)
    Tényleg szép nagyon ez a kaspó!
    Mostmár én is nekikezdek a napokban, eddig mindig elmaradt, pedig szeretem hímezni. :)

    VálaszTörlés
  5. De szépek! Csodaszép egyenletes öltések!

    VálaszTörlés
  6. kezdenek jol mutatni a kanacska. nekem kulonosen tetszik a minta, mert kek. :)

    VálaszTörlés
  7. Na csak ideértem:-D
    Bezsebeltem a dícséreteket. Már van egy újabb kész növényem, de majd csak holnap mutatom. Egyébként nagyon jó hímezgetni őket, nekem is nagyon bejön, hogy kékek a kaspók.

    VálaszTörlés
  8. Na kezdem magam utolérni, végre hozzájutok, hogy megköszönjem a szép kis kamillámat:-D Nagyon-nagyon szép lett!

    VálaszTörlés