Gyerkőceim életkora

2009. június 18., csütörtök

Tilda neszeszer (3)




Na és itt az utolsó adag Tilda neszeszer. Sajnos nem vagyok elégedett. A tervek tökéletesnek tűntek, de hát a fekete..., na az nagyon túldíszített lett, egyszerűen nem tetszik. Vagy a natúr alapot kellett volna sokkal nagyobbra hagynom, vagy úgy általában az egész hímzést elhagyni róla, de most ez túl sok:( Igaz a mondás, hogy a kevesebb néha több. Na mindegy, szét már nem szedem, örülök, hogy a végére értem. Viszont a legszebben ezt a feketét varrtam meg. A piros nagyon tetszik, megtartanám magamnak! Ma délután megkapják a tanító nénik. Remélem jobb ötletnek tartják, mint a vágott virágot;)

7 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a fekete mintás is! (Talán a rózsa körüli hímzés nem kellett volna. De ezt csak halkan, zárójelben jegyzem meg.)
    A múltkoriak is nagyon mutatósak, azok közül nem is tudnék választani.

    Nézz be hozzám egy kis játékra, ha van kedved!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon belejöttél!!!
    Szép lett mind a kettő... és hát ízlések és pofonok ... én a fekete-fehéret választanám!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a fekete tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  4. Én bármelyiket szívesen elfogadnám! :) Szépek lettek!

    VálaszTörlés
  5. Biztos jobban tetszett a tanító néniknek! :-)

    VálaszTörlés
  6. Bolond vagy te lyány! Gyönyörű lett a feket. Szerintem sokat nézegetted, és bebeszélted magadnak, hogy csúnya!

    VálaszTörlés