Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. október 22., szerda

Mama 60. születésnapja

Ezzel a bejegyzéssel még adós vagyok. Anyukám 2008.10.10-én töltötte be a 60. születésnapját. Szép kerek szám, gondoltam, hogy talán valami nagyobb családi körben szeretné megünnepleni, de nem. Maradtunk szűkben, vagyis szülők, a három gyerek a párjaikkal, gyerekeikkel. Bár már így is szép számmal ültük körbe az asztalt. Szüleim ugye ketten, húgomék hárman, bátyámék hárman és mi meg öten. Mama kívánsága az volt, hogy a 70. szülinapján kétszer ennyi unoka legyen. Hát a tesóimnak jól bele kell húzniuk:-DDD De azért nagyjából haladunk a cél felé, mert sógornőm, Orsi babát vár. Májusban érkezik a legifjabb Szalay.

Mamának nehéz ajándékot venni. Sokat ötleteltünk, de valahogy semmi sem volt olyan igazán testhezálló, amolyan igazán eltalált ajándék. Apukámtól mama egy kanapát kapott. Amolyan hentergőset, szépet, klasszikusat, amiről nekem mindig az jut eszembe, hogy én vörös hálóköntösben jó lengén pózolnék rajta. Húztam is ezzel a mamát eleget... Hátha apukámnak is megfordult ilyesmi a fejében;)
Naszóval végül egy tea és kávéfőzőgépet vettünk egyben. Mama sokat teázik és kávézgat is. Egyik kedvenc szokásuk a szüleimnek pl. hogy hétvégenként reggel az ágyban isznak egy feles pálinkát habos kávéval. Az ünnep reggelén mi is bebújtunk az ágyukba:Maga az ünnepi ebéd a Tó vendéglőben volt. Talánaz asztal volt túl nagy, de nem volt olyan össznépi nagy beszélgetés. Én igyekeztem mindenkivel pár szót váltani. Talán csak Tamással, a húgom férjével nem sikerült. A srácok jól viselkedtek, Karcsi aludt is. Matyi persze kriminálisan evett, de én pukkadásig zabáltam magam. Szerintem jól alakult az ünnep:)

A mama az ajándékával:
A szüleim:

A bátyám és családja:
Benedek, bátyámék kisfia (egyik keresztfiunk):

Húgom és családja:
Nagypapa a nagyfiúkkal:
Viktor és én (háttérben Karesz):

3 megjegyzés:

  1. Anyukádat ezúton is isten éltesse sokáig! :-)

    Most látom, hogy új frizurád van, kicsit átformálódott az előző, de nagyon jó lett! Azért talán felismertelek volna vasárnap, így picit könnyebben fog menni. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Anyukádnak boldog szülinapot!:) Klassz ajándékokat kapott!

    Az új frizurát én is rögtön kiszúrtam, nagyon jól áll, nagyon nőcis!

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot kívánok anyukádnak!
    Nagyon kedvelem őt, bár csak párszor találkoztunk és tán azt se tudja, ki vagyok én, de add át neki kérlek.
    Irigy lettem, olyan szép a nagy család! Nálunk már rég volt ilyen....
    Félve kérdezem meg, ünneprontóként talán: Mikinek mit mondott a logopédus?
    krisi

    VálaszTörlés