Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. október 23., csütörtök

Logopédus (2)

Tegnap voltam Miklóskával a logopédusnál.
Sokat-sokat magyarázott nekem Dr. Pataki László logopédus és Fül-orr-gégész bácsi. Mikinek is bejött. Szóval Miklóskának nincs rejtett farkastorka, de tényleg nem zár rendesen a garatja. Hála az égnek iszonyat nagy orrmandulái vannak, ez besegít a dologban. Ha valaha is ki szeretnék szedni az orrmanduláját, akkor kézzel-lábbal tiltakozni kell ellene, mert akkor valami garatszűkítő műtétre lenne szükség. Szóval a mandulák maradnak és intenzív logopédiai kezelésre lesz szükség. Nem mindent mond orrhangzósan, csak az olyan szavakat, amiben s, sz, c, cs, z, zs mássalhangzók vannak. Ezeknél nem zár a garat rendesen, illetve elég hosszan.

Bal fülére valszeg nem hall rendesen, de nem vészes, lehet, hogy csak a taknyolás miatt volt a gond. Mindenesetre elküldtek minket egy hallásvizsgálatra. Annak eredményét meg kell majd telefonálnom a doktorbácsinak. Aztán logopédus (Eszter néni) fejlesztgeti a Mikit majd az oviban a doktorbácsi iránymutatása alapján. Kontrollra 3 hónap múlva kell majd mennünk.

Egyébként Miklós kifejezetten élvezte a logopédust. Mindössze egy gikszer volt. Az első 5 perc után közölte, hogy neki most kakálnia kell:-DDD Doktorbácsi szerencsére jól vette az akadályt;)

7 megjegyzés:

  1. kipécéztelek, Nezz a blogomba! http://brunyi.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Én is :))Hozzám is benézhetsz, bár csak egyszer kell írnod :DDD

    VálaszTörlés
  3. Én is! Én is kipécéztelek!!! :))))

    VálaszTörlés
  4. Légyszi nézz be hozzám ;)
    Látom sokak kiváncsiak rád ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is kipécéztelek magamnak, nézz szét a blogomba, várom, mit írsz :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy nincs nagyon komoly gond Mikivel!

    VálaszTörlés
  7. Én is beállok a sorba, nézz be hozzám is. :-)

    VálaszTörlés