Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. augusztus 28., kedd

Bothy Threads: Musical Whispers (1)

Visszakerestem és még májusban kínlódtam azzal, hogy mit is hímezzek. Végül Viktor a Bothy Threads készletet szavazta meg. Elővettem valamikor a nyár közepén és elég sokat hímeztem bele magamhoz képest. Aztán félretettem, most már vagy egy hónapja felé sem néztem, de mivel még nem mutattam, így gondoltam dobok róla egy fázis fotót. Íme, most így állnak a zenélő tündérek:
Egyébként a pasztell színek halványsága ellenére is nagyon szeretem hímezni. Igyekszem vigyázni a mintára és az egész cuccra extrán, hogy küldhessem tovább majd Áginak. Ugye még kell, Ági?
Sokáig gondolkodtam azon is, hogy a készletben lévő aidára hímezzem, vagy keressek neki más alapanyagot. Végül maradtam az aidánál. Nem lustaságból, mert tényleg végigtúrtam az anyagjaim. Valahogy nem akartam "megbontani" a készletet, ennél a gyerekmintánál meg talán annyira nem lényeges, hogy mire is böködöm. Nekem igazából tetszik ez a krém színű anyag, nameg néha egész pihentető aidára hímezni. Most viszont itt csücsül egy ajándékba szánt Vervaco készlet, aminek az aidáját tuti kicserélem majd vászonra... és lassan neki is kéne állnom, hogy időben készen legyen.

A végén fogom csak kontúrozni. Kíváncsi vagyok, hogyan kel majd életre a kép. Ha elkészült, akkor Marika szobáját (egyben a mi hálónkat) fogja díszíteni.
Most egyébként a kannás RR-en ügyködöm. Én azt hiszem be vagyok oltva ellene, mert nagyon nyögve-nyelősen haladok csak vele. Meg az időjárás változás talán az oka, de a délutáni hímzésidőmet vagy végigalszom, vagy ha fitt vagyok áttársasozom a srácokkal:-D

5 megjegyzés: