Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. március 1., csütörtök

Lépcső, II. felvonás, 2. nap

Kész van a lépcső kiöntése. Az utolsó napon a lépcsőfokok simítása lesz a program. Viktor már futott is egy kört a lépcsőn, szerinte kényelmes. Függetlenül attól, hogy nagyon vékonynak tűnik az egész szerkezet, masszívnak érezte:-D Minden lépcsőfok a falba van erősítve egyik oldalon, a másikon meg a lépcsősök által felhúzott betonfalon is támaszkodik, valamint minden lépcső egymáson is. Az oldalon lévő négyzet alakú betonfalat levágják 22 centi magasnak. Viktor azt mondta, hogy ezt rugdosónak hívják a szakik:-D
A harmadik képen a forduló sarkánál látszik, hogy milyen vastag is egy-egy fok. Nem egy ormótlan betonmonstrum szerencsére. Bevallom, én azért vastagabbnak gondoltam a dolgot.

4 megjegyzés:

  1. Klassz és tetszik, hogy nem lyukas. Nem kell attól félni, hogy két lépcsőfok között eltűnik valaki. Biztonságérzet nőtt?

    VálaszTörlés
  2. Én is utálom a lukas lépcsőket. mindig attól félek, hogy leesek. Biztos azért, mert tériszonyos vagyok. A szakik szerintem jó munkát végeztek:)

    VálaszTörlés
  3. Bár nem értek hozzá, de praktikusnak tűnik! :D

    VálaszTörlés