Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 19., csütörtök

Végre! Végre!

Bevallom nem nagyon vettem még Marikámnak ruhát a születése óta. Egyrészt szívesen hoznak neki a rokonok, hiszen egy szál lányunokáról van szó mindkét oldalon, nameg kaptunk még az őszben egy nagy zsák ruhát Abiéktól, amiból mindig elővehetem a legfrissebb darabokat. És hát Marika sem nő olyan gyors ütemben, mint a fiúk, szóval egy ruhácska elég sokáig hordható:-D

A vicc az, hogy nem gondoltam volna, hogy majd imádom öltöztetni, de bevallom, nem szeretek akármit feladni a kiscsajomra, szóval szoktam gondolkodni azon, hogy hova mit:-DD Igaz, a virágos hímzett farmergatyóra és a lila cicás pulcsira már megjegyezték, hogy fiús összeállítás, de azért nagyrészt rózsaszínben tündököl a kisasszony, hogy tudtára adhassam a világnak, lányom is van ám! Még Marika születése előtt félretettem a fiúktól egy nagy adag ruhát, ami tökéletesen megfelel majd a lánynak is. Hát kérem, elég rendesen megszelektáltam legutóbb, mikor végignéztem. Hogy gondolhattam én a zöld farmert, ami tökre fiús és a barna enyhén kopott kordnadrágot komolyan?!?! Persze mindet a zsákban hagytam, majd ősszel felülbírálom a divatról a döntésem. Akkor remélhetőleg már minden pénzünket az új lakhelybe öljük és tökre jól fog jönni a zöld és a barna nadrág, csak nadrág legyen:-DDD

Nade tegnap beruháztam egy kis kalapba, mert az tényleg nem volt a fiúknak, csak baseball sapka, meg macis zöld és hasonlók megkötő nélkül. Amin nincs megkötő, az kb. 1 másodpercet van a lányka fején, többet nem, mert letépi azonnal. Íme az én csini lányom. Egyébként inkább huncut és virgonc, mint szende szépség, mint a képeken is látszik.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon csini!!! :)
    Utólag is nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok ennek a gyönyörű kislánynak!

    VálaszTörlés
  2. :-) Olyan aranyosan néz bele az objektívbe!!! :-) Igazán tündéri a sapija, na meg Ő is! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Születésnapot Marikának!
    Nagyon szép kislány!

    VálaszTörlés
  4. Tündéri a kis balerina! :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyes, igenis nézni kell, hogy hova mit vegyen fel :-D Nagyon kis csajszis és én két huligán nőci mellett tisztán látom Marikádban is a megbújó vadóc huncutot :-D

    VálaszTörlés
  6. Eszembe jutott, hogy én is eltett ruhákból öltöztettem a kislányomat szintén fiú után.Az oviban egyszer nézték fiúnak és azonnal kapcsoltam ez nem mehet így.Jó dolog gyönyörű kis ruhákat venni a lánykának. Marika elbűvölő! Elképesztő összegbe kerülnek a gyerekruhák.

    VálaszTörlés
  7. Olyan szép lány, nem csoda, hogy öltözteted és büszke vagy rá!!:)

    VálaszTörlés