Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 3., kedd

L.J.Smith: Vámpírnaplók 6. - A visszatérés: Árnyéklelkek

"Kedves Naplóm,

rengeteg fiú mondta már rám, hogy én vagyok a legangyalibb lány a világon. Őszinte leszek. Játékszernek vagy trófeának tartottam őket. Semmi és senki nem tudta megérinteni a szívemet...amíg egy nagyon különleges fiú nem akadt az utamba.
Őt Stefannak hívják.
És kiderült, hogy nem az, aminek látszik – nem egy átlagos végzős gimnazista kócos, sötét hajjal és levélzöld szemekkel.
Kiderült róla, hogy vámpír.
És a bátyja, Damon is az.
HA egy lány két vámpírral kezd...nos, abból előbb-utóbb baj lesz.

Elena"

Na egy ilyen összefoglaló után garantáltan kezembe sem venném a könyvet. Ultragáz, nem is értem, hogy a bookline és a libri oldalán, hogyhogy ezzel az összefoglalóval szerepel a könyv. Szerencsére a hátoldalán sokkal normálisabb a tartalom összegzése. Nade mivel a sorozatot olvasom, így ezt is mindenképp "kivégeztem" volna az idióta fülszöveg ellenére is. És komolyan mondom, miután átrágtam magam a szörnyű tizenéves, idétlen, rémesen öntelt pár oldalon (amit az előző részek összefoglalójának szánt az író) az egyik legjobban sikerült részt olvashattam L.J Smith tollából. Nekem valahogy a vámpír, vérfarkas, démon téma legyen sötét. Lehet benne szerelem és öröm is, de akkor is a fő-fő jelzője a sötét, a véres és rejtélyekkel teli. Na ez most tök ilyen! Élveztem, nagyon hamar el is olvastam.
A végén eszméletlenül jó csavart tett vele az író, így garantáltan várom a folytatást! Még mindig Damon a kedvencem:-DD Jó lenne, ha a tv-ben menne a sorozat folytatása, mert az meg olyan más, hogy nagyon kíváncsi vagyok rá.
Kritikai megjegyzésem mindössze annyi, hogy Elena már annyira nem "normális". Értem én, hogy sok dolgon átesett az előző részekben, de pont azt szerettem benne, hogy teljesen emberien reagált korábban a dolgokra. És ha most már megint ember, akkor valahogy megint ezt várnám. De most már nagyon irracionálisan viselkedik. Legalábbis számomra. De még szerethető a figura, mert hála az égnek, még nem tökkkkéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése