Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. május 28., szombat

Tilda baba

Eredeti terveink szerint ma baráti látogatóba mentünk volna Mariannékhoz, de Viktorom lerobbant a nagy adás-vételi idegeskedések közepette. Így a látogatást lefújtuk, de szerencsére közben meg befutott egy szülinapi meghívás Miklóskának. Nóri csoporttársa ma tartotta az 5. szülinapját, pár kisfiút is meghívott a bulijába. Miki eleinte vonakodott, mert egyik fiú sem az ovis csoportjukból volt, de aztán szépen lassan fellelkesült attól, hogy sem a Matyi, sem a Karcsi nem fog menni, csak ő, és hogy majd ehet sütit és tortát;)
Végül mondhatni egy szem fiúként tombolt a lányok között, mert a másik kisfiú a felnőttek társaságában üldögélt. Aztán én otthagytam Mikit és egy kicsit később mentem vissza érte, de akkor Karesz is velem volt már, és legkisebb fiam is nagy erővel robbant be a buliba. Nagyon élvezte a lányok társaságát. Búcsúzóul még kaptunk két hatalmas rózsaszín szivecskés lufit. Miki zokogott, mikor itthon kipukkadt!

Nade egy buliba kell valami ajándék is. Egy félkész Tilda babát rakosgattam már vagy egy éve jobbról-balra. Ma délután kapott a ruhája alá egy csipkés kis nadrágot, fejére szőke hajat (kicsit lehetett volna sűrűbb a hajzuhatag...), csipkét a nyakára (mert az éves pakolgatás kissé megviselte ott a bábút), valamit kis gyöngy fülbevalót. Miki még egy Merci desszertet is választott mellé.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándék, igazi lányos darab.
    Nagyon tetszik a haja!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem pont így tökéletes ez a baba, ahogy vagy! Nekem legalábbis nagyon tetszik, remélem, célközönségnél is sikert aratott. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett!
    Az a csipkés nadrág nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  4. Csuda jól néz ki! :) Biztos volt öröm, amikor az ünnepelt megkapta.
    Mindig irigyeltem azokat, akik tudnak varrni, de ezt már százszor leírtam. :DDD

    VálaszTörlés
  5. nagggyon jó!! szinte megjött a kedvem a Tilda.baba varráshoz -- a ruhával megegyező rózsa mintás nadrág a kedvencem! :)))

    VálaszTörlés
  6. Mindig elkápráztatsz a szépségeiddel! Hoztam hozzá valamit! http://bakterno-kuckoja.blogspot.com/2011/05/megint-kaptam-egy-dijat.html

    VálaszTörlés
  7. Ilyen ajándéknak biztos örült a kislány!!

    VálaszTörlés
  8. Köszi lányok!
    Még van további három babám félkészen. Egyszer csak be kéne fejezni őket. Mondjuk még a költözködés előtt, mert akkor tuti elkallódnának az alkatrészek:-DD

    VálaszTörlés