Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2014. március 7., péntek

Felvették Matykót

Nem leszek hosszú. Igazából még most is meghatódok, ha rágondolok, hogy milyen nagyszerű ez a gyerek és milyen jó, hogy én lehetek az anyja. Irtó büszke vagyok rá és nagyon féltem és nehéz elengedni, de nem akarom visszatartani. Tudom, hogy valami fantasztikusban lesz része, tudom, hogy sokkal többet fog kapni, mint amit mi adhatnánk neki, hiszen a kicsik miatt sokszor visszahúzzuk. Tudom, hogy nagyon-nagyon akarta és küzdött érte és irtó boldog és mi is azok vagyunk, együtt örülünk a sikerének. Bár kicsit nehéz elképzelni, hogy milyen lesz jövőre nélküle, majd ha szeptemberben keveset mosolygok, az mindenképp azt jelenti, hogy nagyon hiányzik.

Felvették Pannonhalmára, és felvették a Piaristákhoz is. Még egyszer utoljára megkérdeztem, hogy akkor melyik legyen a befutó. Bár több kishavert is felvettek a Piaristákhoz, többek között a legjobb barátját is, mégis Pannonhalmára szeretne menni. Bírom Matyiban, hogy mindig tudja, hogy mit akar. Nemrég lemondtam a helyét a piaristáknál, remélem egy várólistás kisfiú még ma nagyon boldog lesz!

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nagyfiadhoz! Pannonhalma, nem semmi! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és sok sikert és kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Köszönjük! Mind izgulunk nagyon...

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Matyinak! Szerintem nagyon sok jóban lesz ott része! És nekem is tetszik, hogy ilyen határozottan tudja, hogy mit szeretne és mit nem. Tetszik, hogy ilyen határozott egyéniség. Biztos furcsa lesz nélküle, de idővel ez sajnos eljön számunkra, előbb vagy utóbb, de eljön.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!!! Na meg szurkolok, hogy kibírd a szeptembert!!!

    VálaszTörlés
  6. Ez igen, gratulálok én is! Nemrég még pesztráltam.. :)

    VálaszTörlés