Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. június 15., szerda

Pünkösdi hétvége 1.










Szombaton úgy döntöttünk, hogy amolyan ügyintézős napot tartunk, aminek a végén legyen egy kis jutalom a gyerekeknek. A délutáni alvás után felpakoltuk a családot és elindultunk a Camponába, hogy idén is megejtsük az éves túrát a Tropicáriumban. Hát mit mondjak, csemetéink laza egy óra alatt végigrohantak a kiállításon:-DD Karcsi legjobban a lepényhalsimogatót várta. Nekem itt az volt a legnagyobb csalódás, hogy mindössze két lepényhal úszkált a korábban szokásos 20 helyett. Jójó, értem én, hogy így jobb az egy főre jutó vízmennyiség, de ez már nem simogató, hanem tülekedő lett így. Matyi megérintette a lepényhalat, de Karcsin, mikor felemeltem, hogy a keze beleérjen a vízbe teljes pánik lett úrrá. Kb. 5 percig zokogott és mondta, hogy szeretne innen kimenni. Marika nagyon élvezte az egészet, bár csak babakocsimagasságból látta a dolgokat. Már a kis ujjával mutogatta, ha valami érdekelte, vagy hangosan rikoltozott, hogy valamit akar. A kiállítás végét már apája kezében csücsülve élvezhette:-DD Miki pedig fotózott kitartóan. Szerintem a legjobban ez a gekkós képe sikerült. Én kértem apát, hogy párat kattingasson a családról, mert hogy én sosem vagyok rajta a képeken. Jelentem, a hosszú hétvégén 100 db kép készült, azon 1, azaz egy darab képen szerepelek. Fel is töltöttem ide a tropicáriumos képek közé:-DD
Ja, és a legizgalmasabb természetesen a csokiautomata volt, ott borzasztóan szenvedett minden gyerek, hogy nem dobok bele egy fillért sem;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése