Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. június 4., szombat

Kancsós RR (12)

Ebben az RR-ben nekem ez volt az utolsó darab. Még Marika születése előtt lenyomtam belőle több kendőt egymás után soron kívül, hogy nehogy aztán lemaradjak vele, de kár volt előre aggódnom, mert több mint egy év kihagyással kaptam ezt a kendőt kézhez. Hát mit ne mondjak, kellett egy kis idő, hogy ráhangolódjam az egészre, főleg azért, mert ezt az RR-t már szerintem senki sem hímezte a végén örömmel és jókedvvel. Sajnálom, hogy sok súrlódás és vita volt már benne így a vége fele és hát jócskán van elmaradása embereknek, és így lettek a kendőkőn lukak...

Színeiben egyszerűnek tűnt ez a kanna, de mégsem volt az. Nem szeretek aidara félx-eket öltögetni, sosem lesznek igazán szépek, egyenletesek. Kontúrozásnál pár apró hibát sajnos felfedeztem benne, de már nem bontottam, szerintem nem feltűnőek. Aki megtalálja, jelezze, még nálam van a kendő, akkor talán bontok;)
Igyekeztem szépen hímezni a kendőt az "elveszett" Valikának, aki ismét előbújt jó 1 évnyi blogszünet után. De a legnagyobb örömet akkor is az okozta, hogy ezennel kész, befejeztem, kifuttattam egy RR-emet!!! Az, hogy a saját kendőmre majd még kettőt meg kell hímeznem, ha visszaér hozzám..., nos az még ráér. Gyűjtök hozzá egy kis kedvet:-DD

4 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy kissé vontatott a vége, de nagyon szép lesz. Mndig is tetszettek az e féle hímzések, de sose mertem belevágni, épp a határidők miatt. Te nagyon szorgalmas vagy, még ha kevesebbet varrsz is mint Marika születése előtt. Szívesen gyönyörködöm a szép munkáidban:)
    Legyen szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
  2. Drága Dóri!Csak olyat csinálj amihez kedved van.A többit bátran mond le.Van Neked bőven kötelezettség,legalább a szabadidődet töltsd avval ami jól esik.Ne törődj avval ha sértődést okozol,a meg nem értés mindig jelen van az életünkben.Különben ügyes munka.Most vége lesz az iskolának,lassan az óvoda is bezár,nagyon kreatívnak kell lenni,hogy a különböző korú gyerekeket le tudd kötni.Sokat segít egy kertes házban ilyenkor a homokozó és a medence...Ráadásul költöztök is,nehéz élethelyzetben vagy,most nyugodtan légy önző,ha valamihez nincs kedved azt ne csináld meg.

    VálaszTörlés
  3. Éva! Egyszer mindenképp érdemes kipróbálni. Ha jó a minta, akkor igazán nagy élmény az egész. A gyógynövényes RR-t pl. nagyon szeretem, pedig az is kötelezőm:-DD
    Köszi!

    Beáta! Aranyos vagy, hogy ezt írod, de az RR az kötelesség. Én vállaltam, beterveztem az időmbe, számoltam vele, hogy meg kell majd csinálnom, ha hozzám kerül a kendő. Ráadásul szeretem is tartani a határidőt, ha már 1-2 napot csúszok, akkor zavar. De itt túl sok volt a súrlódás már úgy fél éve kb. De az RR-rel járó kötelezettségről már sok-sok fórumon, blogon volt komoly vita:-DD
    Egy biztos, hogy most semmi kötelezőt nem vállalok be jó hosszú időre:-DD A hímzésben önző leszek!

    VálaszTörlés
  4. Valahogy én is így voltam ezzel a mintával... utáltam... mármint a mintát :) De azért én is nagyon örülök, hogy vége az RR-nek. Nem hiszem hogy bevállalok még egyet :D

    VálaszTörlés