Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. március 29., kedd

Tavasz van!

Most már tényleg érezhető az igazi melegfront. Ennek köszönhetően bazi vacakul vannak a csuklóim. Szóval most épp parkolópályán vagyok hímzésügyileg, valszeg mostanság nem nagyon fogok mutatni semmi újabb alkotást. Nade ezen nem siránkozom, mert a meleggel együtt egy csomó jó dolog is ránk köszöntött. Mindenekelőtt elbuszoztam a srácokkal pénteken cipőt venni. Mindenki kivétel nélkül kinőtte az őszi félcipőjét. Miki lába durván 3 számmal lett nagyobb, Matyié alig kettővel, Karcsinak meg egyszerűen nem volt itthon használható félcipő a méretében, pedig vagy 20 pár cipőt tárolok a szekrényben "hátha" felirattal... Úgy tűnik, hogy az átmeneti cipőket a kismotorral, focizással a fiúk totál lestrapálják. Szóval nagy attrakciónak megejtettük a buszozást. Minden klappolt, Mikit is sikerült leszerelnem, aki a Hamzsabégitől egészen a Móriczig stresszelt, hogy nem fogunk tudni ennyien leszállni:-DD Sikerült! Bekocogtunk a Siestába, ugyanis cipőből csak nagyon jót vagyok hajlandó venni, amíg meg a középsőmnek szinte gágok a lúdtalpa, addig meg kifejezetten ragaszkodom is ehhez. Otthon kifosztottam a családi kasszát, amikor viszont megláttam az árakat, akkor tudtam, hogy na az kevés lesz. Kérdésemre, hogy lehet-e kártyával fizetni, igenlő választ kaptam. Szóval válogattunk és mindenkinek sikerült kb. fél óra alatt a megfelelőt kiválasztani. Marika is kapott egy pici kocsicipőt, mert azt, amit örökölt az ovi és a cipőbolt között valahol elhagyott. Pedig egy tök aranyos kis prémes piros kocsicipő volt:( Hazafele végigjártuk az utat megint, de nem akadtunk rá sajnos. Naszóval a fizetésnél szembesültem a ténnyel, hogy mindkét kártyám lejárt. Így aztán kp-vel csak két cipőt tudtam kifizetni, az utolsó cipőért apa visszautazott másnap reggel. Állatira égtem a boltban! De mára szép cipőkkel feszítenek a srácaim. Nekem meg apának jó lesz a régi is, a mi lábunk szerencsére már nem nő! Viszont lehet, hogy új csizmát most kéne vennem, amíg a leárazások vannak a téli készletekre...

Hétvégén kimentünk a játszótérre. Szerettünk volna valami jó kinti programot, de annyira szeles és lógazesőlába idő volt, hogy inkább maradtunk a környéken. Pár fotót csattintottam is, bár mindig olyan viccesnek találom a fényképezőgépes anyukákat a játszótéren:-DD Marika kifejezetten élvezi, hogy már többször nem kell bundazsákot venni. Ha a nagyot adom rá, akkor már üvölt, ha az átmenetit, akkor elviseli, ha kiskabátot, akkor pedig kifejezetten jókedvű. A képeken kiskabátban van!

És beindult az ingatlanpiac is a jóidőtől. Voltunk mi is pár házat nézni úgy két hete. Van egy kiszemelt házikónk itt Albertfalván. Persze ratyi, sokat kéne áldozni a felújításra, de megugorható az első körös megvásárlása, mert méretben is tök megfelelő. Viszont úgy tűnik hogy mások is ezt gondolják, mert a házra a héten teszik meg páran az ajánlatukat. Lehet, hogy erről lecsúszunk, mert a vevőnk lízingkérelmét még mindig nem bírálták el. Pedig most már a 4. hetet töltjük az ígért 2-3 hét helyett. Ma este azért Viktor elmegy Bogival megnézni a házat. Bogi építész, megmondja nekünk, hogy érdemes-e a házról álmodozni, vagy inkább hagjyuk. Nameg ő újítaná fel nekünk, amíg tarta a pénzünk, addig csinálná:-DD Annyira drukkolok, hogy ne vigyék el. Igyekszünk nagyon spórolni, hogy a vágyainkat megléphessük. És persze mikor, ha nem most törik össze a kocsink. Mariannéktól hazafele Viktor sietősre fogta a figurát, hiszen hátra volt a hajmosás a fiúknak. Siettünk, a Hungária-Thököly sarkán nekikoccantunk az előzőnek. Kicsi koccanás volt, szinte olyan volt, mint egy nagyobb fékezés, a kár mégis tetemes. Marika épp a kezemben aludt, nagyon megijedt, annyira sírt. Na ettől aztán a fiúk is sírni kezdtek. Végül este kilencre értünk haza, mindenki csak bedőlt az ágyba, én meg örültem, hogy még mindig aktívan szoptatáok, mert a nagy várakozásban az éhes Marikát sikerült megvacsiztatnom! Sajnálom, hogy a kocsink eltört, mert ha helyben vennénk házat, akkor a kocsit is beleforgatnánk. Így meg, hogy tört, még kevesebbet ér:( Igazán hozzánk vághatna valaki egy 6 személyes autót!

Még egy csomó mindent akartam írni, de Marika üvölt, mennem kell:-DD
Idegesít, hogy kéne csinálnom egy tavaszi nagytakarítást...

5 megjegyzés:

  1. Micsoda hosszú bejegyzés:) Nagyon jó volt végig olvasni, köszi, hogy ennyi mindent megosztottál velünk. Igazi tavaszi zsongás van most Nálatok, minden téren:))

    VálaszTörlés
  2. Mozgalmas napod volt, de hidd el, jobb ez mint a csönd. Az után az nem is kérdés hogy jön-e a vihar, hanem hogy mikor és mekkora!

    VálaszTörlés
  3. Matyi nemsokára 10,Marika lassan 1 éves!Rohan az idő!A házvásárlás ne aggasszon,találtok másikat,talán jobbat.Nehéz ma hitelhez jutni,lehet a vevőnek nem is sikerül,áruljátok tovább a lakást.Nagyon jó ötlet hozzáértő segítségét kérni vásárláskor,mert a ház statikai állapotát csak Ő tudja felmérni.Ha jól néz ki,de belül itt ott penészes az baj,de vásárlás után derül ki. Ha rozzant,de jók az alapok akkor arra tetőteret lehet emelni és sorolhatnám szakértő szem mi mindent észrevesz.Hű,erről nagyon sokat tudnék írni.Nem minden az alapterület,bár gondolom Nektek most ez a legfontosabb.

    VálaszTörlés
  4. Marika nem Szalay! De majd hétvégén jobban szemügyre veszem a kis csajt.
    A srácok nőttek, Matyi és Miki mennyit!

    VálaszTörlés
  5. Szia Dóra.

    Talán avval kezdeném,én sem szeretnék "zugolvasód" lenni,ezért most "megmutatom magam".
    A cipővásárlást,a kártyás dolgot megmosolyogtam,be kell vallanom.
    Élmény lehet ennyi gyerkőccel cipőt vásárolni.
    Csuklódat sajnálom,remélem minél hamarabb rendbe jön.
    Az autót sajnálom.Nem értem pontosan,a lakást akarjátok házra cserélni?
    A "bosztány"szó annyit jelent:konyhakert,ott csak azt termeljük,ami a konyhára kell.Egyébként 40hold földön gazdálkodunk,apósomék 50-en,össze vagyunk fogva velük,segítjük egymást,és örülök,hogy tetszenek az ilyen bejegyzések,én azt hittem senkit sem érdekel,hogy mivel foglalkozunk.Sajnos mi itt Vajdaságban már sok szót átvettünk a szerb nyelvből. :)
    Puszilunk benneteket.

    Ági és a gyerekek.

    VálaszTörlés