Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. március 23., szerda

Még nem mutattam

Valahogy sem kedvem, sem időm nincs ideülni az utóbbi időben. Itt a tavasz, zsong az összes kölyköm, kicsit én is:-DD Főzök, takarítok, már csak annak a nyavajás vasalásnak kéne nekilátnom. Esténként meg apáé a gép, szóval a lehetőségeim elég korlátozottak:-DD Na jó, ez túlzás, de olyan jó mondani.
Mutatom mekkora hatalmas 10 szálas csokrot kaptam a házassági évfordulónkra. A vacsira még nem volt időnk, nem is tudom mikor tudjuk majd megejteni, mindjárt hívom Zsuzsit, mikor érne rá.
Én meg ugye a Candamar szivecskés hímzést adtam az Uramnak. Ilyen lett ekretezés után. Szerintem nagyon szép lett a végeredmény. (Zárójelben: hogy Márti, aki kérte a mintát még levélben nem jelentkezett a címével. Ha erre jársz, dobj egy mail címet, hogy hova postázzak!)Hétvégén kértem, hogy fúrjuk fel az összes képet a falra, de a rövid hétvége és egyebek kicsit bekavartak. A 90 napost is csak hétfőn kezdtem el. Most látom csak, hogy mennyit takarítottam a fiúk után. De valahogy nem szeretek ételt kidobni. Asszem igazából nem is kéne magamnak sosem szednem az ételből, elég lenne a maradék:-DD Nade az meg milyen dolog.
Olvastam is, végigbőgtem az A temesvári lányt.
Tündérke kinyírta a kezem. Kicsit pihentetem, valami könyebbet hímzek, amit nem kell izomból szorítani, hogy az 5 szálas fonalak átjöjjenek a lyukakon. Ha van érdemi haladás, akkor mutatom.

7 megjegyzés:

  1. De szép rózsák!!!

    A keretezés meg élőben sokkal sokkal szebb, annyira nem jön át a képen. Bár minden képnél ezt érzem, hogy amit láttam élőben az még jobb, mint amit a kép mutatott.

    A temesvári lány saját könyv? Elkérhetem majd?

    VálaszTörlés
  2. Rózsák gyönyörűek!
    A keretezés szép lett, jó az összhang a keret és a kép között, szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Mariann! Saját könyv. Kölcsönadom. Lassan írom a listát:-DD

    Judit! Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű rózsák!
    Gyönyörű hímzett kép és a keret...
    Nagyon, nagyon sok szép házassági évfordulót!

    VálaszTörlés
  5. Itt vagyok,szinte minden nap benézek,mert érdekel,mi történik veletek.A cím dudasmarti@gmail.com
    És nagyon szépen köszönöm előre is.A képek gyönyörűek.És kicsit írígy vagyok,én éveket várok egy falfúrásra.

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus lett a Candamar sampler, Nekem nagyon-nagyon tetszik!
    Irigyésle méltó az energiád, ahogyan a családot terelgeted, a háztartást vezeted, és mellette sok szépet hímezgetsz.
    Ezért itt kapsz egy plusz pontot:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  7. Jutka! Köszi!

    Márti! Írok mailt.

    Jucus! Köszi! Megnéztem a pontot, már láttam pár helyen feltűnni. Köszi szépen!

    VálaszTörlés