Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. március 1., kedd

Gyorsan, hogy feledésbe ne merüljön!

Megint rohanok és megint nem bírom magam utolérni. Amikor van időm, akkor naná, hogy semmi kedvem sincs ideülni a gép elé, pedig tényleg lenne miről írnom. A legfontosabbról majd egy másik bejegyzésben, remélem mihamarabb sikerül összehoznom azt is, de most legyen egy ici-pici mesélés és hímzés:-D

Szóval most hétvégén szalma voltam. Elmaradt Szilárdéknál a farsangi buli, így itt álltunk egy szabad hétvégével. Viktor egy ideje mondogatta, hogy hazaviszi a fiúkat a Selmeci nagypapához. Hát szombat reggel összepakoltam őket és útra keltek. Én meg maradtam Marikával, mert a nagypapáéknál esélyünk sincs ottaludni, ugyanis még így, hogy csak a fiúk mentek, így is úgy alszanak, mint a heringek. Nagypapánál már tett Viktor finom utalást az ágyszám bővítésére, eddig még nem történt semmi...
Szóval szombat estére szerettem volna valami beszélgetős estét összehozni. Mariann hihetetlen módon, de szabad volt, eljött és itt is aludt nálam. Hozott persze hímzést is:-D Dumáltunk, vacsiztunk, filmet néztünk, iszogattunk, közben öltögettünk. Természetesen bűnbe estem. De most valahogy annyira jót tett a lelkemnek. Kicsit félreraktam az ajándékba hímzett Candamar készletet és ezzel foglalatoskodtam (Hesztia kedvéért mellékelem a fotót is).Azon az estén és még egy kicsi délutáni hímzés alkalmával ennyit haladtam, és csak remélem, hogy látszik a bal alsó sarokban a sok-sok szürkés félx is. A Dimensions készlet nagy része félx-ből áll, tehát jó haladós lesz, csak az időm lesz persze kevés hozzá. Viszont az 5 szálas hímzés nyírja rendesen a kezem, úgyhogy most kis pihi következik, olvasok, sokat alszom, mert megint fáradtnak érzem magam és jövő héten újult erővel fogok hozzá ennek és pár kötelezőmnek is. Eddig egyébként imádom és csodaszép színei vannak. Szerelemhímzés, ha mondhatom ezt.
Mariann elhozta a Lanarte: Fuchsia in watercolour hímzését. Én meg csak csorgattam a nyálam. Jól emlékszem, hogy ennek elkunyeráltam a maradékjait? Ugye? Annyira csodás, olyan finom minta és hát hatalmas!!!
Majdnem negyed éjfélig fenn voltunk, úgyhogy másnap kissé fáradtan, de időben keltünk, hála a telefonom ébresztő funkciójának. Mariann sietett haza, hogy családostul ott lehessenek a kilences misén. Én meg megfőztem itthon 4 személyre és a fél tizenkettes misére begurultunk Marikával. Egészen a szentbeszéd közepéig bírta csajszim. Onnantól hangosan rikoltozott, aztán mikor másodjára is jelentőségteljesen ránk nézett Attila atya, jobbnak láttam kimenni a hangoskodó babával.
Aztán csak úgy telt a délután, irtó jó volt magamban, Marikával játszottunk, egy csomót dumáltunk, énekeltem neki.

Hétfőn újult erővel estem neki a Candamar készletemnek. Ma be is fejeztem, az utolsó gyöngyöt is felvarrtam. Aki kíváncsi rá, az Viktor kivételével ITT megnézheti. Az uramnak meglepetés lesz, úgyhogy kérem, hogy ne kukucskáljon. Megküzdöttünk: én és a letisztult mintaféle. Szép lett, de belehalnék, ha újra el kéne készítenem, mert én nem ilyen ismétlődő motívumokra vagyok teremtve.
Figyelem! Aki elsőnek kéri, annak ingyen és bérmentve elpostázom a maradék fonalakat, maradék gyöngyöt és a leszámolómintát!
Egyébként csütörtökön viszem kereteztetni, hogy a házassági évfordulónkra készen is legyen. Akkor el is hozom a múltkori képeket. Húú, már nagyon várom!

És jaj, de kéne már egy csomót kommentelnem, remélem hamarosan odáig is eljutok!!! Annyi szépeséget láttam, gyerkőcöt és hímzést egyaránt!

10 megjegyzés:

  1. Szép kis darabba vágtad a fejszédet! :) Nekem is elő kellene már venni a tulipánjaimat, lassan több mint egy éve csak az egy kis részlet van készen a bal felső sarokban. De most már előbb végzek a Petal Fairy-vel.

    A titkosban jópofa a sokféle öltésfajta, kíváncsi vagyok Viktornak tetszeni fog-e.

    A csajos este miatt pedig irigykedem, az utóbbi időben túlságosan a család felé billent el a mérleg.

    VálaszTörlés
  2. :)Köszönöm szépen, hogy a kedvemért dokumentáltatok! :D
    Most egy kicsit irigykedem is, a képért is, de a csajos estéért különösen.
    Ügyes vagy, hogy ilyen kitartóan meghímezted a képet. Szerintem nagyon helyes darab- a szövege méginkább tetszik, mint a minta... Biztosan siker lesz :D

    VálaszTörlés
  3. A titkosod nagyon szép lett, a szöveg nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett.Legjobban nekem is a szöveg tetszik,ez egy igazi vallomás.
    Jól látom,hogy még senki nem kérte előttem?Nekünk már a 23. évfordulónk lesz a nyáron. Szép ajándék lenne.A mondatot mindenesetre felírtam az idézetes füzetembe,ha nem bánod.

    VálaszTörlés
  5. Jó nagy munkába vágtad a fejszéd, de nagyon tetszik nekem is ez a minta. Drukkolok, hogy szépen sorjában haladj vele, s élvezhesd a kész munkát majd.

    VálaszTörlés
  6. Anita! Gyorsan nyomd le a Petal Fairy-det, aztán hajrá!

    Hesztia! Mostanában egész sok dolgot addig hímzek, amíg kész nem leszek vele. Ez a DIM készlet tuti kivétel lesz:-DD Néz rám 2 RR és 3 SAL... Még szerencse, hogy azokat is nagyon szeretem, tehát nem úgy kell nekilátnom, hogy na a fenébe most ezt kéne;)
    A szöveg Ingmar Bergman idézet, csak nem fért sehova, hogy odahímezzem. Elég sokat kutattam utána, hogy frappáns legyen, rövid és igazán szeretettel-szerelemmel teli.

    Amanda! Köszi!

    Márti! Dobj egy levelet a sneszalay@gmail.com címre és a többit ott megbeszéljük. A 23 év, na az már nem semmi!!!

    Marcsi! Köszi, remélem sokat fogok vele haladni az idén.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép lett a kép, és az idézet nagyon szeretettel teli. Biztosan örülni fog neki a Zurad:)

    És az a DIM készlet!!! Remélem jó ideig nem kell mást hímezned:)))

    VálaszTörlés
  8. hát ez nem egy kicsi kép, az biztos. Én akkor néztem meg közelebbről, amikor azt hittem, hogy az őszi tündérrel egy sorozat- szóval ennek tényleg idő kell. De sebaj, egyszer minden elkészül majd :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett a Candamar hímzés! Örülök, hogy csak túlestél rajta :-D

    A DIM meg persze csodás! Bárcsak gyorsan egyben kihímeznéd ;)

    Én még mindig! a Fuchsiát hímzem! El sem hiszem. Szívesen átadom az egészből a maradékot hozzá.

    A csajos este is jó volt, csak kicsit rövid volt, hogy későn értem, korán kellett mennem. De majd legközelebb :)

    VálaszTörlés
  10. Christine! Mariann! Igyekszem most egy kicsit csak ezzel foglalatoskodni, hogy látszódjon több, mint egy egérpiszoknyi:-DD Nagyon élvezem, hogy a félx-ekkel tök jól lehet haladni!

    Hesztia! De igen, ez a párja az őszi tündérnek, csak ez már sokkal korábban megjelent. De ha ezt lenyomtam, legalább lesz apropója annak, hogy azt beszerezzem. Azért ez a veszély nem most fenyeget:-DDD
    Gáz, ha azt mondom, hogy ez a kép megvan HAED mintában is nekem;)

    VálaszTörlés