Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. március 2., szerda

Remélem nem kiabálom el...

Nem mertem még ide írni, bár levélben vagy szóban már ujságoltam pár embernek. Valahogy úgy vagyok az egésszel, hogy attól félek, nehogy mégis valami beüssön, aztán az eladás meghiusul én meg előre ittam a medve bőrére. Szóval írom inkább úgy, hogy van vevőnk, nem pedig úgy, hogy eladtuk a lakást. A részleteket már múlt héten csütörtökön megbeszéltük a vevőnkkel, aki lízingelni fogja a lakást, tehát kicsit nehezebben fog beindulni a dolog.
Mennyiért adtuk el? Áron alul természetesen. Még az alsó árból is alkudott egy kevesett a fazon, de cserébe egészen július végéig lakhatunk a lakásban ingyen és bérmentve. Szóval így már egálban vagyunk.
Most futkározunk a papírok után, hogy a vevőnk be tudja adni a lízingkérelmét. Ha azt pozitívan elbírálják, akkor tudunk adásvételi szerződést kötni csak. Ebben az esetben így szokás állítólag. Én örültem volna, ha kapunk valami foglalót vagy előleget, de lízing esetén ez sem jár. Na mindegy, végülis 1 évet vártunk a vevőre, kicsit még tudunk várni.
Aztán nekilátunk mi is a nézegetésnek. Illetve, hogy pontosan fogalmazzak, mi is megnézzük azokat a házakat, lakásokat, amiket ezer éve nézegetünk neten. Én meg megint nekilátok babakocsival sétálgatni a kertesházas részen;)

13 megjegyzés:

  1. Ha nem akarod elkiabálni, akkor én sem írom le, hogy juhéjj!:)
    Drukkolok, hogy simán menjen minden!
    Ezek szerint nyáron már mi megyünk hozzátok? :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó hír!!! Remélem, nem kiabálom el :D Szurkolok nektek!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó hírek!!!! Együtt örülünk veletek! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez már több mint fél siker! Venni sokkal könnyebb lesz!

    VálaszTörlés
  6. Szorítok!
    Tudom, milyen érzés ilyenkor rohangálni...

    VálaszTörlés
  7. :))))))) Szorítunk, hogy minden rendben menjen már innen!

    VálaszTörlés
  8. Szuper hír!! Eredményes sétákat!:))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok!+Nagyon szorítok!!!

    VálaszTörlés
  10. Remélem minden simán fog menni! Drukkokat köszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyon jó hír.
    Drukkolok, hogy minden simán menjen.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon-nagyon szorítok értetek!!!! ;)

    VálaszTörlés