Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. október 18., szerda

Pipacs kendő (1)

Nem tudom ki hogy van vele, de én úgy érzem, hogy közeledik a karácsony:-D Mármint a karácsonyi készülődést, ha sk ajándékokkal szeretném a családom meglepni, akkor már most érdemes elkezdeni, különben semmi nem készül el időben. Szóval elővettem a fonalaim, kivettem ezt a csodaszép szíváltós Schachenmayr Tahiti 2 gombócot a fiók mélyéről és kerestem neki valami egyszerű mintát, amit ész nélkül lehet horgolni, ha épp van fél percem. Ezért fellapoztam Annás nyakbavalói kis könyvét és kiválasztottam a Pipacs kendőt. Talán nem volt a legszerencsésebb választás ilyen tömött mintájú kendő ennyire szíváltós fonalhoz, de nekem tetszik és le nem bontom:-D
3-as tűvel horgolom. (Csak ha valamiért félbemaradna és utána nem tudnám, gondoltam legalább itt megemlítem)
Eddig 15 sor van kész az 55-ből. Lassan haladok. Közben próbálok nem gondolni a félbehagyott Drops takarómra:(

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! Nekem is egyre jobban, ahogy alakul sorról-sorra.

      Törlés
  2. Klassz a színe,nagyon feldobja a zöldes-barnás színeket a kék!

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Én is odáig vagyok a színeiért. Megnézegettem a fonalaim és hihetetlen sok színváltósat találtam.

      Törlés
  4. Jó meleg lesz...szép fonal.Az az SBS minta légiesebb...ismerd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ismerem az sbs mintát. Hogy meleg lesz-e? Nem tudom, elég picike kendő, mert nagyon vékony a fonal. Gondolkodom azon, hogy Marikámé legyen...

      Törlés
    2. Megmutatod ha kész? Én egy egy gombóc Dívából horgoltam,ép csak a nyakamba tudom akasztani, mutattam is, és mivel régen vettem így már nem kaptam hozzá akkor fonalat...
      Marika biztos majd örül neki

      Törlés
  5. Nekem biza nagyon teszik! Ahogy öregszem (46 vagyok), egyre inkább a tarka, színes holmik tetszenek. És jó puhának néz ki! Meg melegnek is! Tetszik...lehetne az én egyik fonalamból, amit vissza kell fejtsek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy öregszel? szegény öreg....én igen.öreg vagyok, de való igaz, anno fel nem húztam volna egy csikos nadrágot, vagy tarka blúzt... vagy egy táska csak egy színű lehetett..most meg szeretem a tarka.-barkát...így öregen...

      Törlés
    2. Hát ez már komoly vénség! Ahogy Vera is írta. Nekem még mindig sok a fekete cuccom. Vagy a piros. De jöhet már nekem is a tarka-barka vénülők?

      Törlés
  6. Színes fonalhoz, illik az egyszerű minta.

    VálaszTörlés
  7. Oh, nekem is ott ez a fonal, Zoénak igértem belőle valamit. De hozzá sem láttam még... Nekem is elő kéne venni, és gyorsan megcsinálni, amíg igénye van a tarka-barkára :) Ő még imádja nagyon, biztos kinövi egyszer, és majd öregségére tér vissza hozzá újra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá! Én már a 26. sornál vagyok, de csak kicsi-kicsi adagokat horgolok, mert irtón nyírja a horgolás a kezem. Ez van. De karácsonyra tuti készen lesz. Egyébként még mindig az első gombócot nyűvöm, nem hiszem, hogy a teljes Pipacs kendőhöz (55 sor) elég lesz a 2 gombócnyi:(

      Törlés
  8. Szia!
    Tiéd a Love Tree minta. Írd meg a címedet légyszi a mamivonat@yahoo.se-re.

    VálaszTörlés