Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. június 24., szombat

Bothy Threads: Musical Whispers (5)

Visszakerestem, hogy április végén mutattam készen az összes x-szel. A napokban készültem el a kontúrozással, ami szerintem ezen kép esetén elég sok volt. Persze látványos is a változás, tényleg olyan mint egy MP kép, a kontúr keltette életre. A pasztel színek a kontúrozás után ragyognak szinte, addig olyan kis halványnak éreztem az egészet.

Még pár napot váratott magára a három szalagocska felvarrása, mert azt csak keményítés után akartam felöltögetni a hímzésre. Tegnapelőtt az is elkészült végre, most már összetekerve várja a keretezést a képecske, ami nem is lett annyira kicsi. Szerettem csinálni, de már nagyon vártam, hogy készen legyen. Végülis Lacus még pociban volt, mikor újra elővettem, aztán sokáig nem folytattam megint, de most tavasszal belehúztam és készre varrtam.


A tündérek és a nyuszika szépen sorban:
 
 
Itt vannak a csillagok és a pár gyöngy közelről:

Meglehetősen kevés időm van, amióta itthon vagyok az 5 gyerekkel. Még olyan nap is volt, hogy arra sem volt időm, hogy leüljek a gép elé megnézni, hogy van-e levelem, vagy bármi fontos, ami a postaládámba érkezett. Szóval akinek levéllel tartozom, kis türelmet még kérek, mert próbálunk belerázódni a nyári üzemmódba és mit ne mondjak, néha embert próbáló. Főképp Marika és Karcsi az, aki folyamatos igényekkel áll elő, ha fél percre leülök, nekik máris van ötletük, hogy anya a kedvükért mivel foglalkozhatna. Lacika meg növeszti a fogait. A jobb felső metsző végre kibújt, de iszonyúan sokat kínlódott vele, a kibújás előtti napon masszívan be is lázasodott éjjel, így a hőn várt Szentségimádásról is lemaradtam, mert a nyavajgós, enyhén hőemelkedéses gyereket nem akartam Matyira itthon hagyni. Még akkor sem, ha épp alvásideje van. Sebaj, jövő héten pénteken már tuti én leszek őrségben a templomban egy órát. És lemondtam egy mozizást is, amit szintén pótolni fogunk jövő héten, mert a Galaxis őrzőinek a második részére nagyon kíváncsi vagyok. Ha megint eltűnök, akkor meg az Outlander újabb része szippantott be. Tegnap elő mertem venni és nekiláttam (10 oldalt sem olvastam belőle, de olyan jó volt). Épp a redőnyösök voltak nálunk, már van szép alu redőnyünk, motoros. Gyerekek nagyon élvezik. Én is persze, mert a lakás már nagyon meleg. Fenn az emeleten már 28 fok van esténként. Lacikát bodyban és hálózsákban altatom, mert az ablak éjszaka is végig nyitva van, jár a levegő, és akkor meg elég hüsi van. De ma éjjel is 4x keltett engem, szerintem egyrészt szomjas volt, másrészt a foga is kínozza. Na lényeg, hogy várom a jobb napokat, egyszer csak belerázódunk abba, hogy itthon vagyunk mind. Bár ma épp Miki ment el osztálytáborba, jövő hét közepén Karcsi is elindul. Vasárnap már ismét teljes létszámmal futunk. Addig talán egy picit én is szusszanok.

Már nekiláttam az új hímzésnek persze. Kicsi és rajta van a listámon, amit terveztem magamnak. Igaz, hogy most a kendős hölgy következne a sorrend szerint, de hatalmas kép és nagy az anyag, nekem meg olyan kevés szabadidőm van. Igazából mostanában érzem azt, hogy -5 a szabadidőm. Nem is az, hogy nincs. Esténként ülök, ha lejöttem a gyerekektől és próbálom magam nekidurálni a hasizom gyakorlatoknak, ha már egyszer elmentem a Loveyourbelly tanfolyamra és kifizettem a díjat is. Néha megy, néha haldoklom:-D Na nem panaszkodom, inkább mutatom a képet kontúr nélkül, hogy legyen összehasonlítási alap a kész képhez.

Figyelem! Még egymillió évvel ezelőtt ezt a képet Veke Áginak ígértem. Mármint, hogy továbbküldöm a készlet maradványait. Viszont az élet elsodort minket egymás mellől, foglamam sincs róla, hogy egyáltalán olvassa-e még a blogom. Így a készletet annak küldöm tovább, aki szeretné meghímezni és hagy itt egy kommentet e-mail címmel. Fonal bőven maradt egy teljes újrahímzésre, gyöngy is, a csillagokból 1-gyel van csak kevesebb. Szalagból nem tudok küldeni, csak mutatóba egy picit, mert arra szükség volt.

8 megjegyzés:

  1. Hű, de jól néz ki a hímzésed kontúrozva! Nem is gondoltam, hogy ennyit fog dobni rajta.
    Mindig olyan jó érzés, ha elkészül egy hímzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Napokig kontúroztam, bár lehet, ha egyben megcsinálom, akkor nem éreztem volna olyan soknak. De itt-ott csipegetek magamnak egy kis szabadidőt.

      Sokan írták, hogy néha még húznák-halasztanák egy hímzés befejezését. Én olyankor már tök türelmetlen vagyok, mert már az újat készíteném. Mire egy elkészül már régen megvan a terv, hogy melyik lesz a következő:-D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a kép ! Tényleg kiemeli a kontúr !
    Gratulálok, hogy tudsz találni magadra is kis időt ! Nagyon jó időbeosztásod van :-) Gratulálok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági! Igyekszem, de bevallom nagyon nehéz magamra is időt találni.

      Törlés
  3. Hihetetlen , hogy mennyit dob a kontúr...Gyönyörű lett!gratulálok!

    VálaszTörlés