Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. május 25., csütörtök

Horgoljunk takarót! (6)

Ha még valakit esetleg érdekel:-D Elkészültem az 5. ütemmel. Ezt élveztem, egész gyorsan készre is horgoltam, sőt, még a kilógó szálakat is elvarrogattam a hátán. Na most jöhetnek megint a kis kockák. Félek az már nem lesz ilyen haladós.
 
Egyébként már most jól mutat ennyi blokk együtt, méretre is egész nagy.

Ma fodrásznál voltam Karcsival és Mikivel. Nagyon szívdöglesztők lettek:-D Megengedték, hogy lefotózzam őket. Karcsit úgy kellett elrángatni, nem akarta, hogy a haját megkurtítsák. Végül ő kérte, hogy hasonló fazon legyen, mint Mikié, csak hosszabb. Én ott sem voltam már akkor, mert Marikáért loholtam az oviba épp. Most veszek nekik hajzselét, mert mindkettőnek be kell majd lőni reggel a haját elöl:-DD Tényleg nőnek. Hihetetlen!!!
 

5 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon jóképűek a Fiúk ! Majd csak győzzétek a lányokat elkergetni !
    A takaród nagyon látványos , szépen haladsz !
    Egyenlőre én is tartom az ütemet - minden nap egy kocka ! Most kötöm a 11.-et :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! És köszi! Benéztem hozzád, nálad is látványos a haladás. Jóval látványosabb!!!

      Törlés
  2. Nagyon jóképű fiúk!!!!!
    zselé...belövés. Tök jó.:)
    Elképedek,hogy a nagy család mellett még horgolni is tudsz! Milyen elem van benned?:) Gyönyörű a takaró!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apa szernt a fiúkat nem izgatja, hogy áll a hajuk. Hát kéremszépen. Ma reggel Karesz haját szárítottam be a fürdőben indulás előtt... Méghogy nem kell hajzselé:-DD

      A horgolást én úgy csinálom, hogy elöl van az íróasztalon. Csak odaállok az asztal mellé és horgolok gyorsan 3-5 percet, aztán megyek tovább. A hímzést nem lehet így csinálni, szóval az most áll. Pedig csak kontúroznom kéne egy képet. De nem megy. Bár ha most blogírás helyett azt csináltam volna...

      Törlés