Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2016. december 3., szombat

Ajándék a szülészemnek

Ezt a kis mintácskát öltögettem az elmúlt időszakban. Másnak ez csak egy egy-két estés ujjgyakorlat, nekem Lacika mellett teljes 6 hetet vett igénybe ez a két színnel elkészített képecske. Van benne hiba is, a kereténél forgattam az anyagot és már csak későn vettem észre, hogy az x-ek nem szabályosan állnak egy-egy helyen. De úgy döntöttem, hogy ki nem bontom, csak gyakorlott szem veszi észre a hibát.
Viktor elfutott vele a keretezőhöz. Mónika először kiakadt, hogy miért nem az viszi, aki készítette, mert nekem ötletem sem volt, hogy milyen legyen a keret, csak küldtem az urammal, hogy Mónikára és az ízlésére bízom, garantált lesz a siker úgyis. Aztán uram elregélte, hogy otthon ülök az ötödik gyerekkel és kivitelezhetetlen, hogy elmenjek kereteztetni. Mónika megenyhült és ezt a keretet választotta. Szerintem nagyon jó lett, kifejezetten tetszik, hogy ő fehérben gondolta, én biztos valami barnát választottam volna.
 

Remélem dokibának is tetszik majd és nem süllyeszti egy fiók mélyére.
Egyébként a minta innen van. Nekem csak egy dolog zavaró benne, de Mariann szerint nagyon "rááll" már a szemem. Szóval pont úgy tartja magát a várandós alak, ahogy nem kéne. Ez a tipikus rossz tartás. Próbálom a képet úgy értelmezni, hogy épp a pocaklakójához beszél...

8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a kép akár fehér akár barna kerettel is el tudom képzelni, bár én személy szerint egy "klasszikusabbal" tudod kicsit faragottabb vagy "husosabb" kerettel, de nálam ez semmit nem von le a végeredményből, hogy kedves, hálával teli munkát végeztél.Nem hinném, hogy a doktor a fiúk mélyére tenné, hiszen ez lehetne akár cégér is az irodájában és végső soron beláthatja, hogy mondjuk A " VÉNUSZ SZÜLETÉSE"c kép lehetetlen vállalkozás egy ötgyerekes anyukának;-)))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Általában én is rögtön a vastagabb kereteket nézem, még akkor is, ha agyonnyomja a képet:-D Valahogy a keretezésben nem vagyok túl jó szemű. Viszont ha ferde a kép a falon, azt rögtön észreveszem. Még vízmérték sem kell:-DDD

      Törlés
  2. Kedves gesztus a köszönetre. Jó ez, szép munka.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó lett a keret erre. Ez egy pár színnel készült minta, szerintem csak agyonnyomta volna egy nagy keret, és elvette volna a hímzésről a hangsúlyt. És ebben szerintem az is jó, hogy bárhova kirakhatja, akár a rendelőjébe is, mert egyszerű, letisztult kerete van. Nekem tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még simán elférne a rendelőjében:-D
      Megkérdeztem,hogy vállalna-e a hatodik gyerekkel. Pókerarccal mondta, hogy minden további nélkül, pedig én poénnak szántam. Viktor agyoncsapna szerintem:-DDD

      Törlés
  4. Ajándékot ma átadtam dokibának. Úgy sajnálom, hogy nem nyitotta ki, legalább láttam volna valami reakciót, hogy bejött-e neki, vagy sem. Na mindegy! Végülis Fülöp dokit sem láttam kinyitni a Klimt képet, amikor neki meg azt hímeztem meg. Viszont annak a kerete szar lett, végig éreztem, hogy sok, hogy nem úgy kellett volna. De persze az is az utolsó utáni pillanatban készült el, már nem variálhattam. Azt viszont nem Mónikánál kereteztettem:-D

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik, így, ahogy van! Biztosan találkozol majd még a dokibával, akkor talán kapsz tőle valamilyen visszajelzést is.

    VálaszTörlés