Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2016. december 6., kedd

Képek kereteztetve

Még szülés előtt lettem készen a Dimensions Női portré készlettel. Ez is Mónikánál landolt, a dupla pasziban voltam biztos és abban, hogy vagy arany, vagy ekrü keretet kérek hozzá. Ajándékba készült, a keresztanyám kapta szülinapi-névnapi meglepetésként. Még egyszer az őskorban kérte, hogy ha van időm, akkor hímezzek neki egyet. Mindegy mit. Ilyen lett:

Ezzel a Helene Tran képpel meg már ezer éve adós vagyok. Szerintem nagyon jó kis keretet kapott, egyszerre lilás és ezüstös. A fotómasinánk viszont egyre rosszabb, mindenről vagy 5-6 képet kell csinálnom, hogy legalább 1 normális készüljön.
 

De ha már itt vagyok, akkor mutatom a hímzett képeim sarkát. Nálunk ilyen a nappali fele. A másik felét Gaál Zsiga bácsi képei díszítik.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép keretet választottál , illenek egymáshoz:-) Csodás ajándék !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ági! Az uram és a keretező választotta, én csak iránymutatást adtam, hogy milyennek képzelem el.

      Törlés
  2. De gyönyörű! A kép is, a képek is egymás mellett. Gondolom jó rájuk pillantani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Ez az a sarok a lakásban, amit sosem unok meg nézegetni és mindig csodálkozom azon, hogy ezeket a számomra nagy munkákat sikerült elkészítenem és nem hagytam félbe.

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek! :)
    Bezzeg nekem egy csomó a szekrényben van keretezés nélkül. Pedig egyszer már megfogadtam, hogy minden hónapban legalább egyet kereteztetek...
    De félbehagyva csak kettő van, a cicás welcome és a HAED kép.

    VálaszTörlés
  4. Csodáltos színharmónia alakul ki a kép és a keretezést illetően. Ha jól olvasom nő a keretező, tehát nem véletlen;-))))
    Mindketten remek munkát végeztetek!

    VálaszTörlés