Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2015. november 15., vasárnap

Nagyikendő (1)

Valami készül. Mivel kezdeti fázisban van még, így merem mutatni. Viszont mivel horgolok és a horgolás köztudottan nyírja a kezem, így a hímzést félretettem. Karácsonyra készül ez a kendő, remélem készen leszek vele, mert napi szinten max. 1 sort horgolok.
Valamikor pár hete vettem észre, hogy a Barka fonalbolt a XI. kerbe költözött át a Fehérvári útra. Hát betévedtem:-D És rögtön pár gombóc fonallal jöttem ki, mert ugye itthon nincs miből válogatni. (Hova is tűnik a kosztpénz?) Nézegettem a horgolós blogokat és úgy gondoltam egy nagyikendőnek neki merek ugrani hosszú kihagyás után is. Nagyon élvezem csinálni, már a 17. sort horgolgatom a kendőbe és még legalább kétszer ennyit szeretnék beletenni:-D
Merino Extra Morbidone fonal 4 árnyalatával készül 4,5-es tűvel. Talán 5-sel jobb lett volna, de már nem akartam tovább várni:-D A sötétbarnából a héten vennem kell még egy gombócot, az már tuti.

Készítettem egy csomó képet, de egyik sem adja vissza a színeket. Nagyjából ilyenek.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése