Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2015. november 9., hétfő

"Lelkigyakorlatos hétvége"

Cursillon voltam a hétvégén. Hosszú hétvégén. Tahiban. Még friss az élmény. A cursillo nekem egyszerre volt nehéz és kemény út a legbelsőbb énemhez, megerősítés a hitemben, és hihetetlen lelki felüdülés. Most már tudom, hogy miért az őszi turnusba fértem be, pedig tavasszal, mikor a jelentkezésem elutasították helyhiány miatt, akkor nagyon-nagyon akartam menni. Most volt erre a hétvégére szükségem, nem tavasszal.
Perpill úgy érzem, hogy egy hegyet is képes vagyok elmozgatni!:-D


5 megjegyzés:

  1. <3 De örülök! Nekem is el kéne már erre jutnom egyszer. Majd mesélj részleteket ha van időd!

    VálaszTörlés
  2. Mariann! Ha menni fogsz, akkor nem mesélhetek részleteket:-D

    Beáta! Katolikus vagyok. Katolikus lelkigyakorlaton voltam.

    VálaszTörlés
  3. Akkor ne mesélj :) A lényeg úgyis az, hogy ha ilyen jó volt, ahogy írod, akkor menni kell :)

    VálaszTörlés