Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. március 8., péntek

Majd idén!

Tavaly azzal felkiáltással maradtam ki a tavaszi ház körüli virágozásból, hogy majd jövőre! Jelentem, idén van! Jelentem beszereztem egy csomó virághagymát, sőt a tavalyiak is szépen kiteleltek a garázsban. Voltak, amiket virágosan szereztem be, hogy a lakásban is legyen egy kis tavasz illat a sok taknyoló, köhögő gyerek között. A jácintok lassan elvirágoznak, így azok majd csak jövőre kerülnek ki, a többit viszont most hétvégén végre kiültetem a ház előtti frankó alig fél négyzetméteres kis ágyásomba. Aztán mindenképp szeretnék idén a kilépőre muskátlikat tenni. Szép apránként. Közben még három jácinttal (azok már kinn fognak virágozni) és két pici krókusszal bővült a csapat:-DD
Egyébként eddig a tavaszból leginkább a virágokat és az illatokat élvezem. Rajtam ólmos évszakváltási fáradtság van. Csak az vígasztal, hogy ugyanezt tapasztalom a kollégáimon, és az uramon is. Rengeteget alszom, így sajna a hímzésem csak áll:( Na majd ma!

Leadtam a szabadságigényemet a kórházban. Most már tudom, hogy július 22-augusztus 16. között zár be a bölcsi. Pont akkorra sikerült időzítenem a szabit, igaz, két részletben. Igyekszem megcsinálni a nyári heti tervezetet, hogy mikor hogyan oldom meg a gyerekek elhelyezését. Remélem sikerül mindent ügyesen elintézni. Még egy cseppet azon filózom, hogy augusztus végén a két kicsit visszavigyük-e a bölcsibe, oviba. Marika ugyanis jövőre már az oviban kezd. Rohan az idő!!!

 
 
 
Hétfőn lesz az utolsó napom az orvosigazgatóságon. Mire kezdenek az emberek megjegyezni, addigra elkerülök onnan:-DD Viszont nagyon várnak a kontrollingon. Remélem, hogy jól megálltam a helyem.

3 megjegyzés:

  1. Oooooh! Mennyi gyönyörű virág! A kert lassan alakul nálam is és soha nem olyan, mint ahogy szeretném.
    Munka: sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Jó egy kis tavaszt látni Nálad! Én is tele vagyok kerti tervekkel - no meg nálam is megvan az az ólmos fáradtság, amit említesz:o) Majd csak elmúlik!
    Biztosan megállod a helyed az új helyeden is, emiatt ne aggódj!

    VálaszTörlés
  3. Szép hagymásaid vannak! Majd csak kialakul a kiskerted! Kitartás!

    VálaszTörlés