Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. február 5., kedd

Van egy 8 évesünk!

Úgy tűnik kényszerpihenőre ítéltettem. Bevallom, nem bánom, irtóra elhavazott vagyok az utóbbi időben. Úgy érezzük Viktorral együtt, hogy valamiféle "kötelességpiramist" tolunk magunk előtt. Egy-egy követ kihúzunk, elintézünk, újabb kettő ugrik a helyére. Komoly elmaradásom van blogírás terén is. Sokat filóztam azon is, hogy talán az egészet hanyagolnom kéne, de arra meg mégsem visz rá a lélek. Néha szeretném megmutatni a gyerkőceimet, azok sikereit, szomorúságát, szeretném megmutatni a lefrisebb hímzéseimet, megosztani a nagyvilággal a melóhelyzetet, apró sikereim és persze kudarcaim is. Megírni azt, hogy számomra is meglepő, de vannak még gáncs nélküli lovagok, akikért most már aggódni is tudok:-D

Nade kezdjük a sort egy 8 éves kisfiúval, Mikivel. Nagyon várta már a születésnapját, de volt egy ici-pici bibi. A legjobb barát hazajöttt az ünnepekre Tunéziából, viszont januárban már csak egy hetet maradtak. Miki szülinapja január 21, de a bulit január 5-én megtartottuk, hogy Balázs is ott legyen. Hívtunk 7 kisfiút, hatan el is jöttek. Sokat alakultak tavaly óta. Akkor szinte észre sem vettük, hogy 5 kiskrapekkel bővült az itthoni létszám, most viszont Viktorral diszkréten hullattuk a hajunkat. Ordítottak, rohangáltak, ellenálltak minden építő jellegű játéknak. Mikor már dobálózás is napirendre került, kínomban megengedtem, hogy bekapcsolják a számítógépet és nézhessenek egy kis Minecraftot. Aki meg unta a számítógép dolgot, azzal tárasasoztam. Akkor kicsit lehiggadtak és végül tudtak normálisan is játszani szerencsére.

Itt van pár fotó a társaságról:
 
 
 
 
 
 És még pár Miklósunk legfrisebb arcáról. Nem vészes a difi, mindössze plusz fél-fél mindkét szemén, de remélhetőleg az állandó fejfájásnak végetvet. Csak a suliban hordja:-D
  


8 megjegyzés:

  1. Én örülnék, ha nem "hanyagolnád" a blogodat! Szeretek rólatok olvasni, a családotokról, meg a hímzéseidről is. :)
    Boldog szülinapot kívánok a nagyfiúnak, neked pedig jobbulást és sok energiát!
    Az a testvéri ölelés.... nagyon helyesek. :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot Mikinek!

    VálaszTörlés
  3. Ilyenkor látszik hogy megy az idő::mit megy, rohan... Gratulálok a nagyfiúnak szülinapjára, Neked boldog névnapot... Tudom, vagy inkább csak gondolom, mert nekem nincs ilyen szép nagy családom, milyen nehéz lehet.... de néha kell egy kis kikapcsolódás.. mikor "ide le ülsz közénk"........ és irsz nekünk....Jó lehet, hiányoznánk is.... meg a blogírás.

    VálaszTörlés
  4. Jó nagyfiú lett Miki! Isten éltesse! :)
    Neked pedig boldog névnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Miki nevében a sok szülinapi köszöntést!

    Judit, Phan! Köszönöm a névnapiakat is:-DD

    Mindig a maradás felé billen a mérleg, csak az éves statisztikám egyre silányabb. Ha jól nézem, a kezdeti bejegyzésszámomnak már a felét sem érem el. Igaz, csak 3 gyerek volt, mikor megkezdtem a blogom irtó izgatottan. Akkoriben mindent le akartam írni, mindent meg akartam mutatni.
    És igen, hiányoznátok!

    VálaszTörlés
  6. Kicsit megkésve kívánok nagyon sok boldog születésnapot Mikinek!
    Karcsinak még sok,sok örömteli névnapot!
    Nem utolsó sorban téged is köszöntelek névnapod alkalmából (bár nem tudom ez az igazi neved?)
    ...és igen hiányoznak az írásaid családról, kézimunkáról számomra "nyugalom szigete" a blogod.

    VálaszTörlés
  7. Igaz utólag, de Isten éltesse Mikit!!!

    VálaszTörlés