Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. február 15., péntek

Fél éves élmény volt

Még ősszel voltak vendégeink, ahol apuka fantasy rajongó. Nem túlzottan, csak egy csipetnyit:-D Nézegette az én fantasy könyveimet a polcon és végül megkérdezte:
-Te még nem olvastad a Trónok harcát?
Mondtam, hogy nem, de rajta van a listámon. Közölte, hogy az első kötet kivételével mind megvan neki, ha az első tetszik, kölcsönadja a többit. Én még nem dolgoztam, Marika még nem volt bölcsis, villámgorsan elolvastam az első kötetet. Megkaptam a többit is, de sajnos sokkal lasabban haladtam, mint ahogy egyébként olvasok. A munka a az olvasásnak is beintett egy kissé:-D Valamikor két hete tettem le az 5. kötetet. Most annyira de annyira várom a folytatást! Persze Imre könyveiből kettőt megvettem, mert a 3. annyira vastag volt, hogy a gerince megtört, akárhogy vigyáztam rá. A 4. kötetet meg megnézte Marika is. No comment.

Túl sokat nem fogok írni róla, mert apukámat is megfertőztem a könyvvel, ő meg olvassa a blogom. Engem rabulejtett mind a világ (bár sok párhuzam van a maival persze), és mind a karakterek. Mindvégig élveztem a fordulatokat, kíváncsian vártam a fejleményeket. Igazából nem tudok kritikát mondani semmiről és senkiről és ezt kifejezetten élvezem. Na jó, valamiért Daenerys egy cseppet irritál, nem tudom miért. Talán legkevésbé az ő részét olvastam szívesen. Havas Jon a legkedvesebb szereplőm, márcsak az ő sorsa miatt is várom a hatodik részt, mert ha tényleg ez lesz, akkor kardomba dőlök!!! Mindig vártam a fogszabályzást, mert akkor metrón, villamoson, buszon, fogorvosi váróban, mindenhol olvastam (mozgólépcsőn, peronon). Olyankor általában vagy 100-120 oldalt is haladtam egy nap a közel 600-1200 oldalas kötetekkel.
Néha persze rossz voltam, mert előreolvastam egy-egy szereplő történetét, ahol nem bírtam kivárni a köztes 60 oldalt:-D  Csak ajánlani tudom a könyveket és még a filmet is. Nagyon tetszett az is, a zenéje zseniális!!! Viktor saját maga töltötte le az újabb és újabb részeket. Volt, hogy esti kimenőnkre elvittük a laptopot, mert úgy izgatta őt is, hogy mi fog történni. Kávéztunk a gép felett és néztük a fejleményeket:-DDD

http://www.youtube.com/watch?v=_-yIfQ_YH9M

http://www.youtube.com/watch?v=iN8PKcNGcuI

Az első link amolyan filmajánló. A második a bevezető zene, amit nagyon-nagyon szeretek. Érdemes mindkettőt megnézni, meghallgatni.

4 megjegyzés:

  1. Huhhh, ez az egyik kedvenc sorozatom. :)
    Márciusban jön a folytatás!

    VálaszTörlés
  2. Még csak hallottam hírét...de olvasni nem olvastam. Igaz ami igaz, több időt kellene olvasással, és nem hímzéssel töltenem. De hát ilyen vagyok: az x-szem az életem:)

    VálaszTörlés
  3. Judit! Igen, Igen! Már alig várom!!!!

    Jucus! Hát nekem is kevesebbet járt a tűm, az tuti! De hatalmas élmény volt a történet!

    VálaszTörlés
  4. Martin bácsi igazi Nagy Varázsló!!! A kedvenc sorozatom könyvben és filmen is. Csak írja meg a maradék két részt is. Mindig attól félek, hogy már nem lesz rá ideje.

    VálaszTörlés