Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. szeptember 21., péntek

Juci baba

Íme Marika legújabb babája, Juci. A névnapjára kapta a nagyszülőktől. A babát nagypapa találta Németországban egy piacon. Valami babagyűjtőé lehetett, mert több hasonló típusú baba ücsörgött a bódéban. Kimosta a nagyi a ruhát, kicsit letörölgették az alkatrészeit és hétfőn Marika már birtokba is vehette Juci babát.
A kezdeti lelkesedés után Marika persze a babát rögtön félretette, inkább csak a fonott szék érdekelte. Perceken belül már kipróbálhatta Tádé és Kisvakond is. Csak a baba nem ülhetett benne többet:-DD
Továbbra sem érdeklik Marikát a babát. Hátha a bölcsiben majd látja a többi lányt babázni és megszereti. Ha meg mégsem, hát akkor sincs baj. Én szívesen fésülgetem Juci babát:-DD Egyébként szerintem csodaszép!
Ja, legkisebbem a kép kedvéért hajlandó volt a baba mellé ülni. Az ölébe nem volt hajlandó venni:-D Ez az első látásra szerelem?!?!

2 megjegyzés:

  1. Az a huncut mosolygás!! Ha nagyobb lesz, és még mindig nem szereti a babákat próbált felolvasni Finy Petrától Maja tizenkét babáját.

    VálaszTörlés
  2. soha nem babáztam, mindig fiús játékokkal játszottam. Aminek - hogy hogy, azt nem tudom- az lett a következménye, hogy nem bírok leakadni a plüssmackók gyűjtögetéséről(mellesleg Stabil üdvözletét küldi). Marikára is ez vár?

    VálaszTörlés