Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. november 18., péntek

Dimensions: Mother


Azt hiszem nyugodtan mutogathatom ezt a hímzésemet a blogon, mert anyukám az utóbbi időben nem nagyon olvas bele az írásaimba:-D Elhavazódott szegény az unokákkal, magára jut már szinte a legkevesebb ideje.
Szóval ezt a Dim képet még valamikor a hőskorban, a kistopicon irigyeltem meg Edelweis-től. Ő valami hihetetlen tempóban készítette el és emlékezetem szerint egy csodás keretben adta anyukájának Anyák napjára. Szóval valamikor akkortájt beszereztem én is ezt a készletet, hogy majd egyszer anyukámnak megcsinálom én is. Természetesen magyar felirattal, mert hát szerintem úgy illik:-D
Eddig itt tartok. Elég lassacskán haladok vele, mert szétforgácsolom a szabadidőm (azt a picinykét) a horgolásokkal, amiből nem tudok mindent mutatni.
Van Mikinek egy félkész sapija, amihez egyszerűen nem volt elég egy gombolyag szerpentin fonal. Én nem tudom, hogy a kötős leírásokban a felnőtt sapikhoz hogy volt elég az 1 gombóc. Ennyire nagy lenne Miki feje? Készül egy titkos az uramnak, majdnem készen van apukám terítője és még egy virágos kendő is készülget. De már ott csücsül a fonal Matyi sapijához és apósom feleségének egy Mőbius stólához. Ezer dolgom van, hogy idén mindenki kaphasson sk ajándékot karácsonyra. Remélem tényleg készen leszek mindennel.
És örömmel jelentem, hogy Csédórától befutott a 42010-es gyöngy a 9. nőcimhez a MIrabilia SAL befejezéséhez!!! Köszi Csédóra!!!

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lesz! Az előbbi bejegyzésben elfelejtettem írni, a képeken látszik ez az otthon mennyivel kényelmesebb az előzőnél. Szép és a gyerkőcök csudi tündériek! Van gond, lesz gond, ez teljesen rendben van. Le a kalappal előtted, hogy mi mindenre jut időd!

    VálaszTörlés
  2. Cserébe, ha nem árulsz be Dávidnak, hogy őt tekintem bátyánknak, én sem árulom el mamának a titkot, hogy mit kap karácsonyra. Jót nevettem ám, én észre sem vettem az elírást. DDD

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy lett gyöngy! olyan rossz csak azért félbehagyni valamit, mert nincs hozzávaló.Brrr

    jújj,erre én nem is emlékeztem! ez nekem is el van kezdve,és tényleg a hőskorszakból való, mert én is Edelweis-től irigyeltem el :)
    Te jó ég! meg kell keressem.

    VálaszTörlés
  4. Szívet melengető ajándék lesz:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű kép, Anyukádnak nagy örömet szerzel majd vele:) További jó hímezgetést. Puszi

    VálaszTörlés
  6. Mik ki nem derülnek... :)
    Akkor hajrá lányok, mert nagyon szép ám készen!

    VálaszTörlés
  7. Igazán nincs mit!:)

    VálaszTörlés
  8. Beáta! Az a lakás a szüleimé, de tényleg kényelmesebb, mint a miénk:-D

    Tusi! Hallgatok Dávid előtt. Balázs előtt is kell?

    Hesztia! Hahá! Előkerül egy újabb MUK! Nem semmi, hogy te is Edelweistől irigyelted el:-D

    Jutka! Jucus! Köszi!

    Edelweis! Ugye?

    Csédóra! :-D

    VálaszTörlés