Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. február 17., csütörtök

Charlaine Harris: Por és hamu


"A Katrina hurrikán borzalmas pusztításai és a vámpírtalálkozó felrobbantása után Sookie Stackhouse épségben van, bár kissé feldúlt. Szeretne visszatérni dolgos hétköznapjaihoz, de közben halálra aggódja magát eltűnt barátja, Quinn miatt. De az események most is váratlan fordulatot vesznek, és hősnőnk ismét egy véres ütközet közepén találja magát. De amikor már nem repked mindenfelé kitépett szőr és vér sem folyik többé, Sookie-nak rá kell jönnie, hogy már semmi sem lesz olyan, mint annak előtte..."

Kissé elmerengtem, hogy az írónő akár össze is állíthatna egy Sookie-féle naptárt, mert néha nem tudom követni, hogy időben mennyi is tellik el egy-egy regénye között, és maga a könyv mennyi idő alatt pörög le. De lehet, hogy csak felületesen olvasok.
Nagyon szerettem ezt a kötetet. Komolyan! A kedvenc poénom, hogy Pam hobbija a hímzés. Szerintem ez fokozhatatlan. Pár percig még azon is gondolkodtam, hogy egy telibe hímzett Dim képet mennyi idő alatt készítene el. Pár másodperc után meg már a HAED képek jártak a fejemben:-DD De lehet, hogy laposöltéssel hímez...
Végérvényesen Eric mellett tettem le a voksom. Szerintem Sookie is mellette fog kikötni, vagy nagyon komoly kampányba kéne kezdenie C. H-nak Bill mellett, hogy ismét elfogadjam:-DD
Tetszik a tündérvonal. Sokkal-sokkal jobb, mint a sorozatban lévő magyarázat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése