Gyerkőceim életkora

2010. július 23., péntek

Marika palacsinta


Tegnap este is sütöttünk - Karcsi szavaival élve - Marika palacsintát. Már napokkal korábban mondtam, hogy valamelyik nap csinálunk, így aztán folyton jött kicsi fiam és kérdezgette, hogy mikor is lesz Marika palacsinta. Ez a palacsinta igazából amerikai palacsinta névre hallgat, de ha már Karcsi ilyen jól átkeresztelte, akkor én is inkább maradok a Marika palacsinta elnevezésnél:-DD

A recept lelőhelye itt van. Mindössze annyit tennék hozzá, hogy az 1 teáskanálnyi só legyen nagyon csapott. A mi ízlésünknek az első adag nagyon sós volt. Én teflonos serpenyőben sütöttem elég magas fokozaton. Hogy jól szétterüljön a massza, érdemes rázni a serpenyőt. Villámgyorsan elfogy a 40 deka lisztből készített mennyiség! Túlzabálás esetén erős hasfájás jelentkezik!!!

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ezt is kipróbálom:)

    VálaszTörlés
  2. Egy adagból hány palacsinta jön ki kb?

    VálaszTörlés
  3. Nekem kb. 10-12 szokott kijönni belőle.

    VálaszTörlés
  4. Ez tetszett, hogy Marika palacsinta :-D

    VálaszTörlés
  5. Néhány hónap és Marika is eheti a róla elnevezett palacsintát.:-))
    Finom lehet.

    VálaszTörlés
  6. Irtó finom, és dugig lehet vele lakni!

    VálaszTörlés