Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2010. június 16., szerda

Marika 1 hónapos

Most csak a fotókat rakom fel és egy rövid beszámolót a kiscsajról, hogy ne legyek olyan nagy csúszásban, de a nagyobb családi beszámolóval még adós vagyok, tudom. Még mindig nem mondhatom, hogy időm mint a tenger és hát a négy gyerekkel most már élesben vagyok itthon egyedül. Mindössze annyit tudnék erről mondani, hogy Karcsi igen kemény játékos, legtöbb gondom vele van...

Naszóval Marika tegnap este betöltötte az 1 hónapot. Hihetetlen! Nagyon elröpült ez az idő. Múlt héten voltunk mázsáláson, ott 4040 gramm és 53 centi volt a kisasszony. Rendes baba, a mai éjszakát pl. végigaludta, igaz este élni sem hagyott. Ugyanazt csinálja, mint anno Karcsi, mire a fiúk ágyba kerülnek ő jelentkezik, hogy: Anya, most velem foglalkozz!!! Negyed tizenkettőig ment a műsor, aztán végre kidőlt és aludt reggel fél hétig. Én négykor persze felébredtem, mert irtóra kellett pisilnem:-DD
Az arcocskáján a sok-sok anyatejes pötty végre eltűnt, most már sima melegkiütései vannak. Aztán ami elég mulatságos, hogy szépen kikopott a haja a feje tetején és csúszik hátra a homloka. Most már tényleg olyan mint egy szerzetes:-DD Persze a kikopott haj helyén vannak már pihék, de akkoris muris, ahogy most kinéz Marikám.
Még mindig imádom nézegetni, annyira édes kis arca van és olyan mulatságos grimaszokat tud vágni. Egyre többször veszem észre, hogy figyelget, hogy nem véletlenül akad már össze a pillantásunk. Néha kis hangokon is "mond" már valamit, a fiúk persze mind értik és tolmácsolnak nekem, főleg Miki.
Most már gyakrabban alszik el magától az ágyában Marika, de ha épp olyanja van, akkor csak és kizárólag az én karomban megy a dolog, ringatással egybekötve. Nap közben erre vevő vagyok, de éjszaka nem. Viktornak bárhol és bármikor képes elaludni, apának valami hihetetlen megnyugtató kisugárzása van. Néha ha gyorsan a kezébe nyomom, mondanom is kell, hogy el ne altassa, mert csak pár percre kapta meg és utána viszem pl. fürdetni a kiscsajt.
Szopiban kicsit lusta és nem is szív olyan erővel, de eddig jól gyarapodott. Úgy tűnik, hogy még elég neki 1 cici, csak estére kell bevetni a kettőt:-DD Van, hogy akár 40 percet is csüng rajtam, de van, hogy épp csak 10 percet. Mondjuk én szeretek szoptatni, szeretem ezeket az összebújós perceket nagyon, úgyhogy ahányszor enni kér, jöhet. De ahogy az nlc-n írtam, az igény szerinti szoptatás néha az én igényemet jelzi, mert könyörtelenül felébresztem Marikát, ha kell, hogy induljunk játszóra, vagy fürdeni kell. Ha csak egyedül lenne, akkor nem lenne ilyen kényszerhelyzet, de neki kell alkalmazkodnia még 5 emberhez és nem fordítva (de azért ez is elég sűrűn előfordul még).
Na sok voltam!

11 megjegyzés:

  1. Tényleg szalad az idő, egész meglepődtem a címet olvasva!
    Marika gyönyörű, és jól látom, hogy kék szemű?
    Nem semmi lehet a négy gyerekkel, nekem kettővel is nehéz sokszor. Karesznak meg kell még egy kis idő, kitartás!

    VálaszTörlés
  2. mar egy honapos, hat bizony szalad az ido! nagyon szep baba!!! milyen "rozsaszinben" latni a vilagot? ;) :) sok erot!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges kicsi lány! Gratulálok a szép nagy családodhoz.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kislányotok van és milyen nagy már!:-)))

    VálaszTörlés
  5. Dóra! Mostanra már aggódom nagyon, egy pizzás dobozban küldtem neked a csomagot és benne a Marikának szánt ajándékom.
    (Jó kicsit snassz a csomagolás, de nem akartam, hogy eltörjön ami benne van.)
    Hétfőn vagy kedden megyünk be , majd megírom a ragszámot neked, hogy tudjad kerestetni.

    Érdekes, hogy amit vidékre küldtem másnap megkapta mindenki....
    Komolyan mondom sírni lenne kedvem :-((((

    VálaszTörlés
  6. Hogy megy az idő, már 1 hónapos lett Marika! Még mindig csodaszép:-D Amilyen stramm csajszi vagy, biztos vagyok benne, hogy klasszul elboldogulsz a 4 gyerekkel is. Kitartást hozzá! Karesz is majdcsak megbékél a helyzettel.

    VálaszTörlés
  7. máris?!ezt el sem hiszem! :) De nagyon-nagyon édes ám!

    VálaszTörlés
  8. NAgyon édes!!! És ahogy én látom, egyre inkább hasonlít a fiúkra. Szerintem minden cégnek sokgyerekes anyukákat kellene felvennie olyan munkára, ami szervezést igényel. nekünk ez már csuklóból megy :) ugye ?;-)

    VálaszTörlés
  9. Hát igen rohan az idő!
    A szeme majd csak úgy három hónapos korában lesz végleg kialakult, ha jól tudom. De eddig nem látok benne én sem barnát.
    És jó érzés rózsaszínben látni a világot!

    VálaszTörlés
  10. Harmadik kép tetszik a legjobban! Gyönyörű nagylányotok van!

    VálaszTörlés
  11. Gmail ment a számmal... és bocs az OFF miatt....

    VálaszTörlés