Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2021. március 18., csütörtök

A torna folytatódik

 8 héten át tornáztam a Súlyrakezdő programban. 2 kiló minusz, és itt-ott egy-egy centi farigcsálódott le rólam. Nem sok, de kezdetnek nekem ennyi tökéletes. A terv úgyis az volt, hogy legyen heti szinten legalább 5 alkalommal egy kis mozgás. Volt olyan torna, ami meg sem kottyant, volt olyan, amit utáltam. Kb. félidőben lehetett kedvezményesen befizetni a folytatásra. Befizettem.

A héten már az új 8 hetes sorozatban tornázom. Kicsit nehezebb, de még semmi sem kivitelezhetetlen. Nem bántam meg, hogy az alapokkal indultam, mert fel kellett frissíteni a mozgást és hát sok helyen izom helyett csak háj lötyög(ött). Kéne csináénom egy motvációs fotót egy olyan ruhában, amit szeretnék újra felvenni... Annyira lusta vagyok az ilyenekhez, de lehet, hogy mégis lövök egy fotót. Aztán valami titkos helyen tartom a gépemen:-D


Az új tornaprogram neve ismét a gyerunkanyukam.hu oldalon: Formaszevíz Start (2. szint)

Tervem persze van ezer, időm sajnos nagyon véges. De jó lenne májusban megpróbálkozni a futással. És de jó lenne Marikát is becsatlakoztatni! Már megint bilibe ér a kezem?!?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése