Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2020. március 29., vasárnap

Mirabilia: Night Nymph (1)

Anno belekezdtem a Day Nymph után ebbe a képbe is, de csak letettem. Már nem emlékszem, hogy miért. Gondoltam itt az idő leporolni, mert már nagyon untam a Lanarte kertes képet. Lassan kisebb-nagyobb megszakításokkal azt öltögetem vagy 1,5 éve és sehogy sem halad. Szóval ez a nimfa lett a koronavírus alatti keresztszemezős képem. Előbb jönnek az x-ek, utána a gyöngyzápor. Kíváncsi vagyok, hogy meddig jutok. Pláne, ha közben megosztom kézkapacitásom a horgolt takaró blokkjaival is:-D Eddig szeretem, bár most olyan semmilyen színű drapp-halványzöld-libafos színekkel kellett bele öltögetni.

Ilyen most:
Ilyen lesz:

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép. Igazad van, kell a változatosság.

    VálaszTörlés
  2. Úgy hímezném egyébként, csak baromi kevés időm van. Ráadásul most már a szemem is bekrepált, nagyon durván kiszáradt, valszeg allergia miatt, mert hatványozottan kevesebbet ülök szgép előtt.

    VálaszTörlés